Er det flere som har en tidlig versjon Submariner C? Jeg innbiller meg at perlen på min 2013-Hulk har begynt å gulne litt, så da lurte jeg på om perlen skal være kritthvit eller litt off-white?
Vi bør vel kalle den Sprite tenker jeg.Shit - kommer til å hete "Yellow pearl" blant ekte samlere så snart den blir discontinued og selges til skyhøy mark-up!
Hehe. Håper du har rett neida, men jeg er usikker på om dette bare er noe jeg innbiller meg. Derfor hadde det vært interessant å sett bilder av andre subs fra noen år tilbake.Shit - kommer til å hete "Yellow pearl" blant ekte samlere så snart den blir discontinued og selges til skyhøy mark-up!
Er det flere som har en tidlig versjon Submariner C? Jeg innbiller meg at perlen på min 2013-Hulk har begynt å gulne litt, så da lurte jeg på om perlen skal være kritthvit eller litt off-white? Vis vedlegg 188813
Er det flere som har en tidlig versjon Submariner C? Jeg innbiller meg at perlen på min 2013-Hulk har begynt å gulne litt, så da lurte jeg på om perlen skal være kritthvit eller litt off-white?
Du må vaske lenka.Flere som får svarte merker på håndleddet av Rolex sin lenke?
Flere som får svarte merker på håndleddet av Rolex sin lenke?
Flere som får svarte merker på håndleddet av Rolex sin lenke?
Frem med stålull og kongevann!Flere som får svarte merker på håndleddet av Rolex sin lenke?
Har du mulighet til å ha begge, har du en killer samling og trenger ikke mer Har ikke hatt DJ, men akkurat den komboen er min favoritt. Suben du refererer til er jo absolutt vanskelig å kommer rundt, ja. Var så heldig å få den i fjor og kunne ikke vært mer fornøyd!Jeg vurderer å bytte inn min DJ41, blå skive, glatt bezel og jubilee lenke fra 2019 (kjøpt selv på Bjerke), mot en Sub m dato av nyere modell. Klarer ikke få den ut av hodet.