Ikke lenge, 4 mnd.Gratulerer. Kor lenge venta du i desse litt tregere salgstider?
Ikke lenge, 4 mnd.Gratulerer. Kor lenge venta du i desse litt tregere salgstider?
Det er liten tvil om at det er andre tider. Jeg ventet 12 mnd på min i 2020.Ikke lenge, 4 mnd.
Helt klart. Ble forespeilet 12-18 mnd ved bestilling.Det er liten tvil om at det er andre tider. Jeg ventet 12 mnd på min i 2020.
Veldig gledelig at det går den veien. Får inderlig håpe det holder seg sånnHelt klart. Ble forespeilet 12-18 mnd ved bestilling.
Gratulerer Da håper jeg at jeg får min snart ogIkke lenge, 4 mnd.
Jeg har en lang og ganske omfattende historikk hos Bjerke siden mitt første kjøp hos de som var en DJ i 1987. Da lå en filial i Prinsens gate i Oslo. Siden har det blitt sporadiske kjøp av andre merker. Men det koster ingenting å gjøre et forsøk uansett historikkHar aldri kjøpt Rolex fra lokal AD, da den først ble lokal i hysteriske tider. I 2021 ble jeg høflig indirekte avvist etter å ha forhørt meg om sub i stål uten historikk. Hadde på meg en eldre DJ, pent kledd , nysgjerrig og ydmyk. Dere som har fått ur nå etter relativt kort ventetid, har dere historikk?
Kanskje det er tid for å ta turen innom igjen?
Jeg har en lang og ganske omfattende historikk hos Bjerke siden mitt første kjøp hos de som var en DJ i 1987. Da lå en filial i Prinsens gate i Oslo. Siden har det blitt sporadiske kjøp av andre merker. Men det koster ingenting å gjøre et forsøk uansett historikk
Gratulerer!Var innom Bjerke i dag og plukket opp denne godbiten Og nei, den skal ikke på Finn i morgen.Vis vedlegg 311901
@lobergen Av nysgjerrighet: hva er det du ser på skive og visere som tilsier at det ikke er originaldeler?Hva gjør man når noen poster en vintage Tudor Sub på klokkeriet og det er innlysende at inserten, glasset, viserne og skiven er aftermarket? ( resten kan ikke bedømmes fra bildene). Det virker for meg alltid umusikalsk å kommentere direkte på Facebook selv om det er av allmenn interesse.
Vis vedlegg 313362Vis vedlegg 313363for en kubbe!
Med en vekt lettere enn Rolex’ submariner - og med størrelse opp mot en Invicta. må jeg si at den e klokka var en opplevelse i seg selv å prøve på armen!
Er på reise i London for å stimulere klokke-kjærligheten. Mye flott å se på!Har de denne inne hos urmaker Lian eller er du på reise?