Godt poeng.Støttes. Fornuftig med den billigste først på mange måter også
Noen som har noen formeninger om 116710LN?
Har ikke all verdens sans for BLNR og jeg har fullstendig gitt opp AD og Pepsi, annenhåndsmarkedet er for vilt.
Superb klokke, meget glad i min.
Vis vedlegg 323740
Noen som har noen formeninger om 116710LN?
Har ikke all verdens sans for BLNR og jeg har fullstendig gitt opp AD og Pepsi, annenhåndsmarkedet er for vilt.
Har aldri sett den i virkeligheten, men har noen jobbreiser til NY fremover så tenkte å lete litt rundt. Hakket mer overkommelig pris, selv om den er tett på nyere sum. Frister hakket mer med gmt.
Realistisk pris vil jeg tippe er mellom 120-140k avhengig av alder/tilstand/service osv.Ref. over, hva er egentlig gjengs pris på 116710LN? Ser lite av den avertert
Denne klokken har jeg akkurat eiet, inntil fredag faktisk. Den er ekteHei, (kanskje et dumt spørsmål som har vært besvart tidligere, i så fall beklager) , men tenker på å kjøpte en Yachmaster 40 brukt. Ligger på Finn akkurat nå til 80 000,-. Selger er CC. Sikkert en bra fyr, men hvordan får man sjekket ektheten hos en urmaker i Bergen ol ? Noen som kan hjelpe pls ?
Så nettopp en salgsannonse med en veldig fin eldre OP men jeg sliter med å forstå at urmakeren betegner lenken som original : jeg kommer ikke på at det noensinne har eksistert en President i 19mm eller med rette endeledd ( i tillegg mangler den ref. osv)
Vis vedlegg 325883
Uten å ha brukt noe tid på å se på lenka så stusser jeg over hele saken når det signeres med "Tom Urmaker". Selv om han kaller seg det på LinkedIn så tviler jeg på at Tom ville ha signert med noe annet enn sitt egentlige navn på en verdivurdering. I det minste ville jeg ha tatt en sjekk med han hvis du vurderer å kjøpe.
Har ikke Tom endret etternavnet sitt til Urmaker?
Burde ikke sjappa hete Urmaker Urmaker da?