Noen som har oversikt over hvor overkommelig det er å anskaffe GMT Rootbeer fra AD om dagen? Etter jeg så den med egne øyne har jeg virkelig fått sansen for den, men er ikke supergira på ny sub-seanse.
Tenker at den kommer raskt ja...men at Bjerke spår 1+ årDatejust 126331 (Everose gold).
Tanker om ventetid på denne modellen?Noe sier meg at den kan være raskere å få kjøpt enn de klassiske stålmodellene.
Synes ventetid på 18-24 mnd er fint med tanke på å tvinge seg selv til en spareplan.
Er litt for redd for at denne modellen kan komme for raskt… Hvis det er negativt…
De produserer jo et 7-sifret antall klokker per år - og de får solgt hver eneste en. Forskjellen er vel at tilgangen er noe bedre nå som kryptokollaps, strømregninger og renter begynner å plage de som egentlig ikke har råd til Rolex.Blir mye "pjatt" fra min side rundt Rolex. Blir jo litt slik når man har fått lyset levert.
Produksjonen til Rolex må være større enn man gir uttrykk for? Bjerke får vel leveranser hver mnd. Registrerte via klokkeriet at det var flere enn meg som fikk levert 126710 BLNR. Tror det var 3+ som fikk telefonen forrige uke med varsel om å hente samme modell...?
Ganske sikker på at det er slik det gjøres.
Hva med en lady datejust?Hva er naturlig partner til GMT?
Jeg hadde en No-date som eneste kompanjong til BLNR i boksen lenge. Funket fint det. Dessuten må alle samlinger ha en sub så du må bare hoppe i det først som sist126710 BLNR (oyster) trenger en makker. Dilemma rundt hva man skal bestille.
116500 ln er ett naturlig første valg. Men tipper jeg kommer til å få nei en stund. Ikke sikkert jeg noen gang får ja heller.
Vurderer både 126610 lv og 124060.
Når man vil ha alle, men bare kan kjøpe en. Hva er naturlig partner til GMT? Holder kanskje med en enkel nodate?