Sende til Sveits for polering? Askeland har eget serviceverksted, sånne jobber gjøres vanligvis på huset
har ringt inn idag noen som har god eller dårlig erfaring derfra ? Tenker mest på skarphet osv
Sende til Sveits for polering? Askeland har eget serviceverksted, sånne jobber gjøres vanligvis på huset
Takk for svar dere, tar det videre herfraAskeland er helt topp.
Blir ikke bedre enn det.
Takker. Med andre ord, skal jeg ha 14060 så blir det lugholes.
Tror du har rett. Kommer kun med lug-holes @MINUTE_REPEATER ?Kan ikke huske å ha sett 14060 uten lugholes. Fungerer bra med.......raskt å bytte remmer.
Vis vedlegg 284065
Hva skjer med svar år 9 år senere?Kan ikke huske å ha sett 14060 uten lugholes. Fungerer bra med.......raskt å bytte remmer.
Tror du har rett. Kommer kun med lug-holes @MINUTE_REPEATER ?
anbefaler deg å avstå fra å Google Daytona-priser
Mitt synspunkt betyr svært lite når det kommer til markedspris men økonomiske mekanismer om tilbud og etterspørsel i åpent marked setter vel spørsmålstegn ved markedet. Vil anta at Rolex ønsker å endre sin markedsposisjon mot de 3 store VC,AP og PP som er langsiktig strategi. Rolex ser en hinsides betalingsvillighet for deres sterke merkenavn. De som hopper av galskapen er en del av strategien som er dristig og kalkulert. Dristig fordi du aldri skal undervurdere det å sette noen i forlegenhet og fornærmelse. Nesten 300k for "Starbucks" eller 500k for Daytona 116500.......if you want to be in the game it will cost you a lot.260-lapper for stål-Rolex?!?! Takk for meg…
Strøken skranglelenkeVis vedlegg 284947
Dagens clasp #14060
Mitt synspunkt betyr svært lite når det kommer til markedspris men økonomiske mekanismer om tilbud og etterspørsel i åpent marked setter vel spørsmålstegn ved markedet. Vil anta at Rolex ønsker å endre sin markedsposisjon mot de 3 store VC,AP og PP som er langsiktig strategi. Rolex ser en hinsides betalingsvillighet for deres sterke merkenavn. De som hopper av galskapen er en del av strategien som er dristig og kalkulert. Dristig fordi du aldri skal undervurdere det å sette noen i forlegenhet og fornærmelse. Nesten 300k for "Starbucks" eller 500k for Daytona 116500.......if you want to be in the game it will cost you a lot.
Eg har lurt lenge på kem det er som kjøper produksjonsmodeller til overpriser? Er det kun kriminelle med behov for å kvitvaske store summer ?
Mitt inntrykk er at mange av dem går som stafettpinner mellom wannabes som eier dem en ukes tid for å flexe og poste bilder av dem på sosiale medier.