GrimReaper
Støttemedlem
Enda godt man bare har stål i bestilling nå daStemmer ikke. Kun helgull og TT som ble justert opp i natt.
Var åtte dager for sent med gulldaytona og måtte ut med 30løk ekstra rett over nyttår
Enda godt man bare har stål i bestilling nå daStemmer ikke. Kun helgull og TT som ble justert opp i natt.
Verre for meg da med andre ord..Enda godt man bare har stål i bestilling nå da
Var åtte dager for sent med gulldaytona og måtte ut med 30løk ekstra rett over nyttår
Ja, du sitter vel i samme båt som jeg gjorde ved forrige økning. Men denne gangen det bare 20 og ikke 30. Så det er mer synd på megVerre for meg da med andre ord..
Stemmer! Men økte «kun» 16k den jeg skal ha.. så DOBBELT så synd på deg ++Ja, du sitter vel i samme båt som jeg gjorde ved forrige økning. Men denne gangen det bare 20 og ikke 30. Så det er mer synd på meg
Sub date i stål er opp fra 115k til nesten 123k.Stemmer ikke. Kun helgull og TT som ble justert opp i natt.
Da tror jeg du har gått glipp av en. Jeg har en 126610LV i bestilling nå og den koster fortsatt 129k - det samme som når jeg bestilte den for et par måneder siden.Sub date i stål er opp fra 115k til nesten 123k.
Med mindre jeg har gått glipp av en økning, kan hende det og såklart.
Ja du har nok gått glipp av en da. Vært sånn en stund nå. Gullprisene som har økt.Sub date i stål er opp fra 115k til nesten 123k.
Med mindre jeg har gått glipp av en økning, kan hende det og såklart.
Jeg kjenner følelsen ja, det blir nok min tur engang ogsåDagen da jeg tok feil måtte jo komme til slutt
Tanker om denne Datejusten fra Finn? Syns font på skiven ser litt rar ut, mulig refinished?
Vis vedlegg 371895
Akkurat det er nok bare en skrape på cyclops'en.Hva skjer med datoen?
Var så jevn at det nesten så ut som det var på undersidenAkkurat det er nok bare en skrape på cyclops'en.
Hvis ikke det er komprimeringen av bildet eller noe med kameralinsen som påvirker hvordan krona på låsen ser ut på bildet, så er ikke dette en original lås. "Hullet" i krona er jo forskjøvet. Jeg synes det er åpentbart at det er noe som ikke stemmer der. Vanskelig å se noe annet som kan avsløre den via disse bildene.Min kunnskap om Explorer stopper litt her, er det noen som ser noen åpenbare "red-flag" her?
Ett eller annet som ikke helt stemmer med blant annet krona på låsen?
B/P hadde "selvfølgelig" blitt borte i flytting
Den er fiffig. Hadde jeg vært oligark, gjengleder eller dørvakt ville jeg umiddelbart kjøpt denne. Ikke stygg. Bare voldsom.Dette må være den tyngste klokken jeg noensinne har hatt på armen. Fordelen er vel at man kan droppe 1 kilo bly når man dykker… Uansett, en helt vill klokke!Vis vedlegg 372572
Som Rolex fanboy og samtidig tilhenger av bling strider jo dette mot alt jeg tror på, men jeg synes den er for mye. Rett og slett vulgær. Og prisen gjør den ikke noe mer sjarmerende.Den er fiffig. Hadde jeg vært oligark, gjengleder eller dørvakt ville jeg umiddelbart kjøpt denne. Ikke stygg. Bare voldsom.