Rolexcafé – løst og fast om Rolex

IMG_1066.jpeg

Donge inn klokka er kun for å selge videre, ellers har det ingen hensikt. Setetrekk til biler er ikke uvanlig, snodig greie det også. Så behovet den ene gangen jeg kjørte tesla-søppel, alt av kontaktflater i kupeen var nedslitt på 4 år gml bil, og en bil skal gjerne selges etter ønsket bruk.

Så denne på klokkeriet, nydelig skive med riktig visere men jeg mistenker at det kan bli utfordrende å få bud over 225K når skiven sitter i feil klokke. Sitter man på en 16550 med sort skive eller "feil" hvit skive kan det selvsagt bli fristende å skaffe seg denne skiven men er ikke det en stiv pris likevel?

Screenshot_20250311_084307_com.facebook.katana_edit_1473019294254920.jpg

@lobergen - så den selv, men var ikke klar over at det var en 16550 skive.
Var det kun 16550 som ble «cream»?

Redigert:
Noen av dere som vet om Rolex lager «halvledd» til lenke? Er tydeligvis midt mellom et ledd fra eller til på Milgaussen…

Det gjør de, men bare til sub tror jeg. Men det kan jo godt hende det passer på milgaussen også. Usikker om Bjerke klarer å bestille de enkeltvis lenger.

Noen av dere som vet om Rolex lager «halvledd» til lenke? Er tydeligvis midt mellom et ledd fra eller til på Milgaussen…
Hatt en slik til tudor fra disse. Meget høy kvalitet:

• Liker
Reaksjoner: BigT
Justeringsmulighetene inne i låsen gjør heller ikke susen? Kombinasjonen ledd, hakkene i låsen og easy-link pleier å gi god fit😛
Har forsøkt :mrgreen:

Hatt en slik til tudor fra disse. Meget høy kvalitet:

Konge! Bestilt!

• Liker
Reaksjoner: Thorvald og Labbos