Ronny Olsen "ronnanol"

Huff da.

Viktig med fotografering av pakken både ved sending og ankomst.

Har sendt xxxx en PM for å gjøre han oppmerksom på at hans nick er "innblandet" i dette.
 
Meget kjedelig sak. Jeg får meg bare ikke til å tro at en good guy herfra ville sendt den jallaklokken...kanskje forklaringen er en helt annen?
Håper det løser seg!

Edit: Synes det blir feil å gå ut med navn i denne tråden på et nåværende tidspunkt! Bør fjernes IMHO.
 
Søkte på ronnanol hans på WUS og fikk massevis av positive tilbakemeldinger fra andre brukere.

Rart at man plutselig skal bli en skurk etter så mange hundre innlegg...
 
@mikkemus:
Ser ikke helt poenget med det - det står jo allikevel ganske tydelig i linken, men fjernet det i min post.

Tror ikke "vår" xxx har urent mel i posen, eller i posten for å være litt mer nøyaktig. Det som kan være et problem er at klokken ikke er forsikret for mer enn tollverdien, tror jeg, og i dette tilfellet er den bare på ca $2.500.

Nå skal vi vel ikke se helt bort i fra at mottaker forsøker seg på et aldri så lite tricks. Utpakkingen er tross alt ikke bevitnet av hverken UPS eller sheriffen...
 
Synes jeg ikke er feil.....

...for det förste er så skriver jeg ikke at jeg antar at han er en skurk......uten at saken er kjedelig. Hvis det viser seg at det har gått riktig fra seg så er det selvsagt ikke noe negativt for RO, uten det motsatte at han fortsatt er en til å stole på.

Igjen- jeg har ikke sagt at han svindlet- det gjenstår å se i saken vad som er grunnen til det som skjedd!
 
Dette skal jo være en smal sak å komme til bunns i, esken skal være veid når den ble sendt, hvis mottaker veier den og finner avvik fra sendevekten har det jo skjedd noe under frakt.

Ser at den noterte vekten er 1420gram...
 
@mikkemus:
Ser ikke helt poenget med det - det står jo allikevel ganske tydelig i linken, men fjernet det i min post.

Tror ikke "vår" xxx har urent mel i posen, eller i posten for å være litt mer nøyaktig. Det som kan være et problem er at klokken ikke er forsikret for mer enn tollverdien, tror jeg, og i dette tilfellet er den bare på ca $2.500.

Nå skal vi vel ikke se helt bort i fra at mottaker forsøker seg på et aldri så lite tricks. Utpakkingen er tross alt ikke bevitnet av hverken UPS eller sheriffen...

Ja jeg ser ikke bort fra at det er kjøper som prøver seg...man har ingen garanti for at det ikke er ham, likeså gjerne som selger - eller en uærlig sjel i posten.
Det jeg finner rart er at selger med åpne øyne sender drittklokken ved et salg til annet forummedlem, når konsekvensen av dette - å bli eksponert som svindler på alle klokkesider - er åpenbar. Jeg finner det nærmest usannsynlig.
 
Synes ikke det virker spesielt sannsynlig at selger er skurken her. Forstår kjøper som er fra seg, men om han er litt smart venter han før han setter på alle sirener.
 
Den blanke tapen som er på kjøpers bilder mangler vel fra pakken på de bildene av boksen fra da den ble sendt ut? Synes hvertfall det ser ganske annerledes ut. En postansatt som har åpnet, tatt klokken og slengt inn den han hadde selv på armen + noe fliser?
 
Synes ikke det virker spesielt sannsynlig at selger er skurken her. Forstår kjøper som er fra seg, men om han er litt smart venter han før han setter på alle sirener.

+1.

Skurken befinner seg vel antagelig et sted i postsystemet. Det ser heller ikke ut til å være første gang kjøper er i konflikt ifm. en handel, skal man dømme etter enkelte svar på hans innlegg ("Karma's a bitch...").
 
Kjedelig sak, og kan ikke begripe at han skulle gjort seg til fant nå. Vil tro at klokka har blitt byttet i transit.
 
Off, for en forferdelig sak! Men jeg synes kjøper har tatt dette på helt feil måte. Måten han håndterer saken på får han til å virke som skurk IMO. Men tror skurken befinner seg på reise ruten jeg også. Som tidligere fortalt kan jo dette sjekkes med vekten.



Sent from my HTC Desire using Tapatalk