Vært i kontakt med begge involverte fra starten...
Det har seg sånn at jeg kjenner William (Watchdaddy, og han har jo postet navnet sitt et utall ganger ifm denne saken så ser ikke at det er noe issue at det gjøres her og, imho) Og han har kontaktet meg på mail for å være en form for "mellommann" i dette, helt fra han sendte pengene men ikke fikk svar på mail raskt nok (han var nok noe utålmodig i starten av dette).
Det er jo strengt tatt ikke stort jeg får gjort her dessverre. Men har snakket med xxx på PM her, og han er som William, helt fortvilet over situasjonen. Først må jeg bare si at da det er enkelte som nevner at kjøper kan være den som prøver å lure her, og jeg "kjenner" William fra andre forum (3T), dvs vi har e-mailet og PM´et en hel haug av ganger, har snakket på tlf, og jeg har kjøpt av ham og han har kjøpt av meg, også dette flere ganger etterhvert. Og det aldri vært noe og utsette på hverken korrespondansen hans, eller klokkene jeg har mottatt. Så jeg har vanskelig for å tro at William skulle ha funnet på noe lureri her, ikke sånn jeg kjenner til ham iallefall. Og så vidt jeg vet har han bare gode tilbakemeldinger rundt omkring.
Xxx kjenner jeg jo ikke, men har som sagt PM´et en del med ham her ang dette. Og som han beskriver det, og fremlegger seg i det han skriver, så tror jeg virkelig ikke at han har lurt noen. Hvis man lurer noen så grovt at man tar i mot penger, pakker ned noen fliser og en drittklokke, da antar jeg at man går under jorden, og ikke at man faktisk svarer på PM´er og forsøker å forklare samt komme til en løsning. Just my 5 cent. Men selvfølgelig kan man jo argumentere at det er vel akkurat det en skarp scam-artist ville gjort? Jeg vet ikke sannheten her, men velger å tro at det faktisk er en uærlig tjener i posten (mulig i utlandet) som har hatt lange fingre.
Om man ser på bildene av pakken som xxx sendte, og pakken William mottok, så er det noe som skiller seg ut. Nemlig at det plutselig er kommet en ny type tape på pakken, og det er samme type glassfibertape som er brukt på flisene. For meg indikerer dette at noen har tuklet med pakken. Men igjen, kan være en del av en godt gjennomtenkt plan også ...umulig å vite. Men som sagt, jeg ønsker iallefall å tro at det er begge to som er blitt lurt her, av en uærlig tjener et sted.
Jeg har sagt til William hva jeg tror har skjedd, men han er låst i sin egen oppfatting (og sett deg i hans sko, han har akkurat tapt $5700 og mottatt en drittklokke og noen fliser, uansett hvem den skyldige er her ...så han har vel lov til å være opprørt synes jeg)
Uansett, UTROLIG kjip situasjon, og ikke noe jeg ønsker min verste fiende engang ...Får vondt i magen bare av å tenke på det.