Har hat min Gmt m2c i 1,5 år og aldri støtt på noen med den på hånda.. Forøvrig et ur som absolutt kan anbefales!!
På Nato
I sunnmørsfjelli
På Nato
I sunnmørsfjelli
MG og ExpII er morsome klokker, men ikke noe jeg ville hatt som eneste klokke.
Jeg prøvde en Explorer på armen hos en AD her om dagen og likte den overraskende godt, men så var det prisen da
En klassisk modellen som også kan kjøpes pent brukt til en rimligere pris..
Har hat min Gmt m2c i 1,5 år og aldri støtt på noen med den på hånda.. Forøvrig et ur som absolutt kan anbefales!!
På Nato
I sunnmørsfjelli
Spennende å følge jakten din. Lykke til vidre med jakten.
Ser ut som du har hatt det gøy ja. Datejust II er så pen.
Du ender nok opp med fler enn en i følge Rolex-folket Du bare starter med en..
Mye pent. Luksusproblem. Ville valgt sort Sub
Prøvde en 216570 - Explorer II på flyplassen i Shanghai da jeg hadde litt tid å slå ihjel. Ble, som deg, også veldig positivt overrasket. Denne blir nok i såfall min neste Rolex.
Absolutt ingen dårlige skussmål til 116610LN - Sub, men synes den er litt for vanlig.
216570 - Explorer II.
Den store overraskelsen. Satt perfekt på armen min, og klarer å både være moderne og hente designelement fra den opprinnelige Explorer II. Vil nok ikke passe så bra til dress som f.eks. en Sub, men det gir meg jo en fin anledning til å kjøpe en dress-Rolex ved en senere anledning.
Syns denne var frisk...ellers syns jeg YM også en flott klokke.
Jeg er dessverre ikke kul nok til å gå med YM. Skulle ønske jeg var det, men er for mye traust vestlending.
Hva mener du? Må man være ekstra kul for å gå med en YM, i så fall hvorfor? Trodde ikke YM'en var så kul jeg, virker som den er den mest oversette av sports-Rolex'ene..?
Enlighten me, please
Under følger mine tanker rundt de forskjellige kandidatene....Dersom jeg fornærmer noen ber jeg på forhånd om unnskyldning.
Jeg er dessverre ikke kul nok til å gå med YM. Skulle ønske jeg var det, men er for mye traust vestlending.