Ble det en lykkelig slutt på denne rolex-jakten?
Jakten er ikke helt over ennå, men hvis alt går som jeg håper er det ikke lenge igjen.
Jeg har forsøkt å finne hvilken jeg har mest lyst på - hadde jeg vært Bill Gates hadde jeg nok kjøpt en av hver i kolleksjonen, men for meg nå er det kun aktuelt med én.
Jeg startet senest i går en tråd i Salong Privé der jeg har bedt om innspill på hvilken jeg skal velge av de to "finalistene" - 114060 ND Sub eller 216570 Explorer II. Før jeg startet den tråden trodde jeg at jeg var sikker, nå er jeg veldig usikker. Akkurat nå heller jeg mest mot Suben, om en time kanskje Exploreren.
Som sagt er det muligens ikke så lenge til jeg kjøper. Går alt 100% er det kanskje bare noen uker til jeg er Rolexeier. Hvis ikke kan det kanskje drøye litt lenger.
Svaret i nesten hvilken som helst Rolex vs Rolex case er SubND.. Lykke til
Hvorfor ikke 116710LN??
Jeg for min del er helt avhengig av å ha dato på klokken...er fornøyd med min Sub MED date
Jeg sparer aktivt selv, men får noen "tilbakeslag" av og til, familiens behov kommer selvsagt foran mitt eget ego prosjekt
Likevel gleder jeg meg til å spenne på meg 216570, muligens en pent brukt. Slik det er nå er det denne jeg vil ha, men forumet TS inneholder mange gode grunner til "avsporinger"
Håper å følge med på din unboxing, for min egen del er jeg nok over på nyåret før jeg er der...
Da får vi vente i spenning.............hva med å gi oss et lite hint..
Et lite hint (eller kanskje et stort, mulig enkelte gjetter det med en gang nå) er at det er en "overgangsmodell".
Interessant å se hvilken modell du landet på, preferanser forandres kontinuerlig.
Stilig at du har brukt såpass lang tid på prosessen. Viktig å bruke litt tid og finne ut hva en egentlig har lyst på. Det rare med det er imidlertid at en får litt sære behov når en først har kjøpt noe bra. Regner med at betegnelsen "overgangsmodel" nok ikke bare gjelder Rolexen du har kjøpt, men også det faktum at du sansynligvis vil oppgrader eller kjøpe et "nytt" en vakker dag. Smart å kjøpe brukt da en slipper det store verditapet. Jeg har etterhvert kjøpt to brukte. Først en 02 mod. sub, så oppgraderte jeg til en 07 mod. gmt2. Lurer på hva det neste blir.....og evt. når.... Lykke til med uret!!