Salon Privé - et forum for sjikanering og baksnakking?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hyggelig tone er alltid velkomment, men jeg må bare spørre..
Du opprettet nettopp en temmelig krass tråd basert på antydningene av at du ble sjikanert fordi du tidligere har tråkket i salaten og en du kjenner brukte caps lock når han refererte til at har blitt omtalt i en lukket del av forumet?

Men du vet altså ikke hva som ble sagt?

Ved evt senere anledning anbefaler jeg at finner ut om du ble omtalt eller sjikanert før du går ut med brask og bram.

Denne overså jeg @Entropy. Jeg opprettet tråden, fordi forummedlemmet her inne hadde sagt at det som ble sagt om meg var over flere sider. Og når vedkommende, som jeg har snakket en del med, forteller meg at det er flere sider med meninger angående meg med "HEEFTIG PEPPER" ble følgende å opprette en tråd.

Som tidligere sagt, jeg har basert dette på tolkning. Men sist gang jeg sjekket, var å få pepper det samme som tyn, og når da dette er HEEFTIG pepper, blir tolkningen deretter.

Men jeg aksepterer det som er blitt sagt, og ønsker å ha en positiv og vennlig tone fremover.

Redigert av en moderator:
Jeg har elendig korttidshukommelse og aner ikke hva saken din handler om, Andreas, men i mine øyne viser du gode takter og stor vilje til å bli/være en likandes kar. Du har bedt om unnskyldning for et eller annet og jeg antar at dette "et eller annet" ikke var noen dødssynd. Hvis du kommer deg inn i SP får du i det minste anledning til å ta igjen om du blir ertet ;)

+1. Husker ikke hvilken situasjon det er snakk om selv, men er sikker på at ingen her har problemer med å tilgi og å slippe deg inn i varmen. Alle kan tråkke feil osv. :)

Denne overså jeg @Entropy. Jeg opprettet tråden, fordi forummedlemmet her inne hadde sagt at det som ble sagt om meg var over flere sider. Og når vedkommende, som jeg har snakket en del med, forteller meg at det er flere sider med meninger angående meg med "HEEFTIG PEPPER" ble følgende å opprette en tråd.

Som tidligere sagt, jeg har basert dette på tolkning. Men sist gang jeg sjekket, var å få pepper det samme som tyn, og når da dette er HEEFTIG pepper, blir tolkningen deretter.

Men jeg aksepterer det som er blitt sagt, og ønsker å ha en positiv og vennlig tone fremover.

@Andreaskh, kan du fortelle oss litt om hva du tror er årsaken til at du fikk "HEEFTIG PEPPER" ?

Jeg ville i tilsvarende situasjon spurt meg selv om jeg selv kunne ha gjort noe mindre heldig, før jeg laget en tråd om hvor støtt jeg var over innlegg jeg ikke har lest. :p

Kikk litt i speilet & HTFU, som man sier ;)

Velment råd.

Hva med å sakse ut det som er blitt skrevet i SP tråden. Stakkars gutt.... Han ber bare om tilgivelse.

Han ber bare om tilgivelse.

Føler at trådens tittel smaker noe annerledes.. Personlig tenker jeg at noe av fremferden som er omtalt kvalifiserer til badguy (i min bok), det er dermed ikke sagt at hvem det skulle være kan finne sin plass her på sonen. Spesielt etter alle velmente råd som har blitt gitt i denne tråden. Alle kan rette opp et dårlig inntrykk.

Edit: Lurer på om det kan være varmen som gjør meg litt grinete. :eek:

Jeg kan forstå din frustrasjon, jeg kan også strekke meg til å forstå at du føler at du har fått ufortjent mye "PEPPER".

MEN, har du prøvd å se det fra motpartens side?

Det jeg ikke kan forstå er hvorfor du ikke bare lar ting ligge, den "gamle" saken var jo ute av verden, jeg klarer heller ikke å forstå hvorfor i huleste du laget denne tråden?

Jeg pleier meget sjeldent å skrive denne typen innlegg, men følte en enorm trang til det nå.

----------------

Kan ikke denne tråden bare slettes og børstes under teppet, for alles beste?

Vurderer det slik at det som var av eventuelle spørsmål og/eller misforståelser rundt hva SP er har blitt besvart.

I tillegg har de som har ønsket å belyse saken eller komme med innspill fått anledning til dette, og eventuell videre diskusjon rundt denne saken kan tas på PM.

Status
Stengt for ytterligere svar.