- Medlem
- 11. juni 2008
Denne skal du få lov til å utdype @HadronCollider
PM sendt - synes ikke nødvendigvis dette hører hjemme i en offentlig tråd.
Redigert av en moderator:
Denne skal du få lov til å utdype @HadronCollider
Var denne rettet mot meg?
Hyggelig tone er alltid velkomment, men jeg må bare spørre..
Du opprettet nettopp en temmelig krass tråd basert på antydningene av at du ble sjikanert fordi du tidligere har tråkket i salaten og en du kjenner brukte caps lock når han refererte til at har blitt omtalt i en lukket del av forumet?
Men du vet altså ikke hva som ble sagt?
Ved evt senere anledning anbefaler jeg at finner ut om du ble omtalt eller sjikanert før du går ut med brask og bram.
Jeg har elendig korttidshukommelse og aner ikke hva saken din handler om, Andreas, men i mine øyne viser du gode takter og stor vilje til å bli/være en likandes kar. Du har bedt om unnskyldning for et eller annet og jeg antar at dette "et eller annet" ikke var noen dødssynd. Hvis du kommer deg inn i SP får du i det minste anledning til å ta igjen om du blir ertet
Denne overså jeg @Entropy. Jeg opprettet tråden, fordi forummedlemmet her inne hadde sagt at det som ble sagt om meg var over flere sider. Og når vedkommende, som jeg har snakket en del med, forteller meg at det er flere sider med meninger angående meg med "HEEFTIG PEPPER" ble følgende å opprette en tråd.
Som tidligere sagt, jeg har basert dette på tolkning. Men sist gang jeg sjekket, var å få pepper det samme som tyn, og når da dette er HEEFTIG pepper, blir tolkningen deretter.
Men jeg aksepterer det som er blitt sagt, og ønsker å ha en positiv og vennlig tone fremover.
@Andreaskh, kan du fortelle oss litt om hva du tror er årsaken til at du fikk "HEEFTIG PEPPER" ?
Han ber bare om tilgivelse.
Kan ikke denne tråden bare slettes og børstes under teppet, for alles beste?