Denne profilen syns jeg også ser riktig bra ut!
Hadde de smekka på MM300 viserne på SPB077 så hadde det vært en nobrainer. Ellers ser den meget bra ut!Igjen, bildecredit til Yonsson fra Klocksnack.
Blidecredit: Yonsson fra Klocksnack.
+1synes Seiko tuller mye med modeller og navn, og limited editions. Ja jeg vet jeg høres ut som en gammel gubbe, men jeg hopper ikke i taket av dette nymotens greiene
Satt i kveld og lurte på nøyaktig hvorfor Seiko "Turtle" har fått kallenavnet "Turtle". Det har åpenbart noe med den runde formen og utseendet til en skilpadde å gjøre, men nøyaktig hvor er likheten?
På en skala fra 1 til 10; Hvor idiotisk er det å betale +/-6000,- for en strøken OM 1st-gen?
På en skala fra 1 til 10; Hvor idiotisk er det å betale +/-6000,- for en strøken OM 1st-gen?
Vil si 10. Den er ikke verd det i det heletatt. Blir du lei vil du aldri få solgt den for noe lignende.
-Nå har ikke jeg sondert terrenget for OM, men fullt så ille kan det vel ikke være - om OP vurderer en strøken en som ligger ute til den prisen, ville jeg jo anta at det finnes kjøpere der ute som er villige til å betale i det området - ellers ville jo ikke uret bli solgt.
(Såklart, vi her på berget har jo et lite handicap i relativt svak krone kombinert med høy momssats og elleville gebyrer for innmomsing - om man kjøper fra utlandet og må selge tilbake dit, kan man nok slite med å hente inn igjen utleggene sine...)
Dette er jeg som jobber med selvrettferdigheten....