Oransje "Turtle" (ref. SRPC95) er på vei!
Bør ihvertfall være siste dråpen dette her... Jeg synes den er fin, men er enig angående cyclopsen.Føler denne kua er ferdigmelket nå.
Bør ihvertfall være siste dråpen dette her... Jeg synes den er fin, men er enig angående cyclopsen.
Mer bilder fra Basel (foto: Topper Jewelers):
MM300 LE
6159 LE Reissue:
SPB077 med "marinemaster"-kasse og 6R15 urverk:
Må si SPB077 bare blir bedre og bedre jo mer bilder jeg ser av den.
Forresten, jeg vil tippe at vi senere på året - sannsynligvis mot slutten av sommeren - vil se Seiko lansere en sort versjon av den nye MM300 med keramisk bezel i fast produksjon. Den grønne LE-versjonen vil da være utsolgt for lengst, og jeg tviler sterkt på at de lar det gå helt til neste Basel før de slipper noe nytt med dette designet.
Må si SPB077 bare blir bedre og bedre jo mer bilder jeg ser av den.
Dette irriterer så inni hampenSnart eneste Seiko med lumen på rett side av sekundviseren også??
Dette er vel så bra det kan bli, bare synd de er så dyre...Dette irriterer så inni hampen
Men når det kommer til X-en skjønner jeg ikke oppstyret. Er den eeegentlig så stygg, eller er det mer at skiva blir ubalansert og rotete? I såfall er ikke "gamle" mm300 med sine 4 linjer i ulike fonter og størrelser perfekt heller. Her (også) var Seiko bedre i gamle dager
Av alle disse ny-skilpaddene, så er dette den mest vellykkede - imho. De bør gi seg nå..
In other news..fikk bekreftet pris på SLA025 levert fra lokal AD idag. Det ble med tanken ja. 63k forlanger de. I overkant friskt, selv for et hi-beat verk.
Den er 99% perfekt, men mangler sort datohjul med siffer som matcher skivens øvrige tall og bokstaver. Jeg misliker sterkt det hvite avviket på skiven. Men, det sagt, så hadde jeg overlevd dette på denne. For den er dritlekker!
Åja, slik som originalen?
Vis vedlegg 85729
Jeg ser poenget ditt, men jeg står ved at datohjul ikke skal avvike fra skivefarge forøvrig.
Fra seiko sin prospex instagram side: https://www.instagram.com/seiko_prospex/
Godt å se at buckle og keeper er i samme farge som de andre detaljene. Digger også skrueplasseringene.
Fabien Cousteau bruker den i denne filmen:
https://www.instagram.com/p/BgqPhr3AKMU/?taken-by=seiko_prospex
Liker også at de har valgt den retrobaserte strukturen på "shrouden" Ser knalltøft ut.