De nye shroudless Seiko 5 var råstilge. 2 av de skal jeg ha.
Blandede følelser for denne gitt! Spesielt de røde detaljene, men får vente på live pics for endelig dom
Vis vedlegg 101339
Vis vedlegg 101340
Jepp, men det er nok ikke så ille som det ser ut. Av en eller annen merkelig grunn er det noen skråflater mot endlinks som er polerte, som kan lure en. Lenka er et kapittel for seg. -noen digger den, og andre lærer seg å leve med den.Er det normalt på MM300 med såpass dårlig fitment på endlinksa også eller?
Jeg tipper færre enn Turtle, men flere enn SBDC051-gjengen... Altså et sted mellom en og to millioner forskjellige varianter...Blir spennende å se hvor mange varianter vi får av denne
Det er flere modeller fra Seiko som jeg ikke finner på Seiko sin nettside, eksempelvis SRPC63, men jeg finner de til salgs i diverse nettbutikker. Hva skylde dette? Hvordan holder man seg oppdatert på nye modeller hvis Seiko selv ikke legger de ut på sin nettside?
Hva er det jeg har gått glipp av?
Haha. Jeg tipper det neste vi får se er en pepsi-variant.Blir spennende å se hvor mange varianter vi får av denne
Et bilde av den nye SBGV245!
Altså, denne her:
SBGN007G, Quartz GMT, ligger ute til veil. 31950,- hos Optura nå, men finnes den i Norge ennå?
Vis vedlegg 107521
Er vel litt stivt for en quartz?