Kjekt å endelig se et "offisielt" bilde av arvtageren til SBDX017! Leser at den vil koste rundt 3000$ og blir tilgjengelig i november.
Denne er vel en begrenset utgave i grønt, som vel er noe dyrere enn en tilsvarende ‘vanlig’ SBDX017 ja.Fikk også på epost fra Gnomonwatches i dag, pris 3500 USD.
Var SBDX017 like dyr som dyr?
Har vært spent på hvordan den nye mm300 kom til å bli. Ser at det nevnes flere steder at det er keramisk bezel og safirglass. Det ser derimot ut til at den gamle (kjipe) lenken får leve videre.
Du får ihvertfall med en ny silikonbasert gummirem, som er en oppgradering fra den gamle som må ha vært laget av en blanding av plast og asbest.Har vært spent på hvordan den nye mm300 kom til å bli. Ser at det nevnes flere steder at det er keramisk bezel og safirglass. Det ser derimot ut til at den gamle (kjipe) lenken får leve videre.
Det forandrer jo alt!Du får ihvertfall med en ny silikonbasert gummirem, som er en oppgradering fra den gamle som må ha vært laget av en blanding av plast og asbest.
Kom over disse på insta. Synes den Turtlen ser sykt kul ut!
Har kjøpt en oyster fra Strapcode til min SKX007. Den kom uten barretter. Sliter litt med å få den til å sitte helt med originalbarrettene. Bør jeg kjøpe nye barretter? Hvilke?
Har kjøpt en oyster fra Strapcode til min SKX007. Den kom uten barretter. Sliter litt med å få den til å sitte helt med originalbarrettene. Bør jeg kjøpe nye barretter? Hvilke?