Seiko-tråden – løst og fast om Seiko

Fikk prøvd denne i dag. Jeg var mest interessert i den med sort skive, men den blå var også flott. Reima var alt for tjukk.
20201030_203316.jpg
 
Seiko/GS lagger jo alt på sin fabrikk selv.
De aler opp alligatorer for remmer.
Men alligatorene går for tiden dårlig sammen med kuene, og ryktene sier at alligatorene er på vei ut :mrgreen:

1604142605030.png
 
  • Haha
Reaksjoner: Larsnie og frj
Noen som vet om SPB147J1 er å oppdrive hos Norsk AD?

Lykke til med dette! Jeg falt fullstendig pladask da jeg så den IRL (se min utboxing i Galleriet for nærmere forklaring!). Nå har jeg bært den i et par måneder og jeg skjønner etter hvert hvordan enkelte klarer seg med bare ett armbåndsur.

Her er litt inspirasjon:
20201102_114419.jpg

20201102_114531.jpg
 
Blitt veldig glad i denne frekkasen, dag fire på armen faktisk.
Vis vedlegg 221523
Jeg er også meget fornøyd med min. Var spent på hvordan jeg ville takle cyclops (som jeg i utgangspunktet hater), men det plager jeg mindre enn jeg trodde. Fargen på skiva er nydelig, og lumen er bra (det kunne dog vært en ekstra lume-markering klokka 12 for å kjappere se hva klokka er når det er mørkt, men man kan ikke få alt).

Har bare testet den ene medfølgende reima, siden den er for lang for mitt håndledd, og den andre er like lang. Og hva er greia med at de har montert reima feil vei? :oops: Så nå er det testing av lenke og diverse reimer :)
 
Redigert: