chrbir
Støttemedlem
Enig. Tror denne versjonen kunne klart seg uten dato, men nå er vinduet heldigvis diskret.Kan like disse.
Den reissue Seiko5 klokka alle er så gira på i vesten ligger usolgt i hver eneste butikk jeg har vært innom sålangt.
Prøv Sakura, eller vent til blackfridayHar så lyst på denne orange 38-millimetringen...
...men har så liten lyst å ta verditapet av å kjøpe en ny over disk. (Ingen som har en brukt en de har lyst til å bli kvitt?)
Jeg prøvde den på lanken hos Christensen her om dagen, og jeg synes Seiko 5 38mm-serien fremstår som hyggelige billig-beatere, en grei avløser til SKX013. (jeg er ikke så mye i vannet utenom en og annen badetur, så mangel på screw-down har ikke noe å si for meg)
Vis vedlegg 346185
Kan like den i mørk blåVis vedlegg 346813
Introducing: Three New Seiko Divers Inspired By American Cold-Water Diving Locations
Iced-out. Cool. Pick your pun, and let's dive deep into these new Seiko dials.www.hodinkee.com
Men Kongen og Bispen er strukket en del i høyden.SPB411 på Trollstigen.
Vis vedlegg 347249
SPB411J1 | Seiko Watch Corporation
Seiko is one of the few fully integrated watch manufactures. We design and develop our own movements using leading-edge technology.www.seikowatches.com
Ja, Bispen så litt mer dramatisk ut enn jeg husket det fra klatreturen opp derMen Kongen og Bispen er strukket en del i høyden.
Vis vedlegg 347375
Annonsørinnhold
Seikos kultklassiker fra 1960-årene returnerer i oppfrisket drakt.
Annonsørinnhold: King Seiko – kongen er tilbake
Seikos kultklassiker fra 1960-årene returnerer i oppfrisket drakt.www.tidssonen.no