Ikke dumt, tipper at den ikke er så stor?
Skulle ønske de hadde droppet dag og dato, og er ikke så fan av den 5-logoen men hvis prisen er riktig er jo det absolutt til å leve med for en skog-og-fjell-klokke
Skulle ønske de hadde droppet dag og dato, og er ikke så fan av den 5-logoen men hvis prisen er riktig er jo det absolutt til å leve med for en skog-og-fjell-klokke
Hva tenker vi om denne?
Vurderer en ny «daily beater» som kan brukes til det meste - til og med jobb.
Personlig syns jeg den er ganske kul, og funksjonell. Det største minuset i min bok er at det ikke er safirglass. Den opererer med 4R36, og det er jo ålreit nok for meg det.
Seiko 5 Sport SRPG35K1 | Urmaker Christensen SRPG35K1
Kjøp Seiko 5 Sport SRPG35K1 - SRPG35K1 hos Urmaker Christensen.no . Vi har fri hjemlevering i hele Norge. Autorisert forhandler av Seikourmakerchristensen.no
Det plager meg litt at den til tross for å tilsynelatende være en toolwatch, ikke har skrukrone og litt høyere vannresistens, samt solid baklokk. Og ikke minst at tallene på skivene ikke er lumed. Jeg tror det finnes bedre "daily beater" kandidater for ikke mye mer penger..
Flott den alternativet er Hamilton Khaki Field Mechanical, da får du safirHva tenker vi om denne?
Vurderer en ny «daily beater» som kan brukes til det meste - til og med jobb.
Personlig syns jeg den er ganske kul, og funksjonell. Det største minuset i min bok er at det ikke er safirglass. Den opererer med 4R36, og det er jo ålreit nok for meg det.
Seiko 5 Sport SRPG35K1 | Urmaker Christensen SRPG35K1
Kjøp Seiko 5 Sport SRPG35K1 - SRPG35K1 hos Urmaker Christensen.no . Vi har fri hjemlevering i hele Norge. Autorisert forhandler av Seikourmakerchristensen.no
Ja, jo. Kan for så vidt være enig i og med at det er en tool-/fieldwatch av utseende. Forslag til alternativ for ikke så mye mere penger?
Takk for tipsene. Det endte med at jeg dro til Urm. Christensen å kjøpte en Seiko SPRG35K1 (Khaki).
Så langt er jeg storfornøyd. Fin størrelse, ser mye bedre ut på hånda enn på «papiret».
Vis vedlegg 256597
Vis vedlegg 256598
Gratulerer! Blir bra beater dette, og den frister jo litt..
Fint sammenligning, de må jo være veldig direkte konkurrenter. Prisen er vel heller ikke så ulik..?Tok noen bilder for å sammenligne nye SRPG27 og Hamilton Khaki Auto (38mm).
Vis vedlegg 258972Vis vedlegg 258973
Khaki field mechanical melder seg jo da igen som den "perfekte" feltklokka hvis du kan leve med sandblåst kasseFor min del hadde de begge vært mer attraktive uten dag eller dato, men er jommen usikker på om svart dag og dato eller hvit bare dato er minst plagsomt.
Hadde en av dem vært helt uten tror jeg jommen jeg hadde kjøpt den.