Service på Omega Speedmaster Co-axial

Medlem
23. juli 2010
Er det noen som har noen som helst anelse hva det vil koste med service på overnevnte ur?

vil fort tippe rundt 3500 kroner med full overhaling, men det er bare tipping.

hvor mye tror dere man kan få solgt en omega speedmaster co-axial 2000mod for??
den vil komme rett fra service, dog uten boks/serfikat..

Jeg tror servicen lett vil komme opp i 5k, hvis det er full overhaling det er snakk om.
Pris er jeg usikker på uten først å ha sett bilder.:D

hvor mye tror dere man kan få solgt en omega speedmaster co-axial 2000mod for??
den vil komme rett fra service, dog uten boks/serfikat..

Jeg vet ikke hvilken klokke du snakker om her, men Speedmaster Co-axial kom første gang i fjor. Det finnes ingen Speedy co-axial fra år 2000

Jeg vet ikke hvilken klokke du snakker om her, men Speedmaster Co-axial kom første gang i fjor. Det finnes ingen Speedy co-axial fra år 2000

Jeg har fått muligheten til å kjøpe denne:

omega.jpg

Jeg ble fortalt at den kom første gang i 1999, og at dette var en 2000 modell, men at den MÅ på service.

Har muligheten til å få den for en "symbolsk" sum i følge selger.
Har dog ikke veldig peiling på Omega, så kan sende deg pris jeg kan få den for på PM, så kanskje du kan fortelle meg om dette er en "bra deal"?

Her er det noe muffens. Denne modellen kan max være ett år gammel.
Da trenger den ikke service. Nyprisen er godt over 30k...
Hmmm. Jeg hadde tatt den med til en urmaker for verifisering, uansett hvor god deal du er tilbudt.

Her er det noe muffens. Denne modellen kan max være ett år gammel.
Da trenger den ikke service. Nyprisen er godt over 30k...
Hmmm. Jeg hadde tatt den med til en urmaker for verifisering, uansett hvor god deal du er tilbudt.

Jeg takker for mange nye opplysninger..
At dette uret kom for første gang i 09, gjør meg litt skeptisk, da selger sier det er en 00 modell..

Skal høre om jeg kan få sjekket uret hos en urmaker.

Oppdatering følger snart..

Chri1is

Bildet kan umulig være klokken du har fått tilbud om dersom den er ti år gammel. Som Frodo sier - Coax Speedmaster som trenger service nå kan ikke være verdt mer enn en tier. Det kan være det dreier seg om en 2000 modell, men da er bildet feil.

Jon

Bildet kan umulig være klokken du har fått tilbud om dersom den er ti år gammel. Som Frodo sier - Coax Speedmaster som trenger service nå kan ikke være verdt mer enn en tier. Det kan være det dreier seg om en 2000 modell, men da er bildet feil.

Jon

+1. om ting virker for gode til å være sanne så er de gjerne det. Ville vært svært skeptisk.

Spesifiserte selger at det var en Co-axial modell fra 2000?
Eller sa han bare Speedmaster fra 2000 og serverte deg det bildet?

Dersom første, blir du lurt, eller selger vet ikke hva han snakker om. Uansett styr unna!

Selger sa, at dette var et utstillingsur, fra en urmaker i Danmark. Mente uret var en 2000 modell, men det er uret på bildene. Han har sendt flere bilder, og har ektehetsbevis fra urmaker.
Ifølge selger går ikke uret, men dette lar seg fikse ved en service.

Er det en 09 modell syntes jeg det er "merkelig" at det må på service. Men er det ekte, er vel kanskje ikke 10' pluss +-5000 for service en dårlig deal?

Må som de andre her på forumet sier være noe galt med dette her. Er jo rett og slett bomesikkert at det ikke var noe Speedy med Co-axial i år 2000, så det uret der må du evt få en urmaker til å kikke på. Hvis ikke det er mulig bør du vel styre unna den klokken!!

M

Må som de andre her på forumet sier være noe galt med dette her. Er jo rett og slett bomesikkert at det ikke var noe Speedy med Co-axial i år 2000, så det uret der må du evt få en urmaker til å kikke på. Hvis ikke det er mulig bør du vel styre unna den klokken!!

M

co-axial var ikke på markedet i år 2000 så det er rimelig sikkert ja! :p

Selger sa, at dette var et utstillingsur, fra en urmaker i Danmark. Mente uret var en 2000 modell, men det er uret på bildene. Han har sendt flere bilder, og har ektehetsbevis fra urmaker.
Ifølge selger går ikke uret, men dette lar seg fikse ved en service.

Er det en 09 modell syntes jeg det er "merkelig" at det må på service. Men er det ekte, er vel kanskje ikke 10' pluss +-5000 for service en dårlig deal?

En Omega Speedy på utstlling i ti år!? Det må være verdensrekord...;)