Ja det er vanskelig å besinne seg når man daglig fristes... Har akkurat kjøpt nytt hus så det blir ikke noe ny klokke på en god stund for meg. Heldigvis er det gratis å snakke om de da!
Ja heldigvis er det gratis å drømme, og prate om ting man er fascinert av!JonasV skrev:Digger IWC'en din. Har siklet på den i vinduet hos Alf Lie flere ganger
DJM skrev:Finnes det ikke noen flotte websider der ute som kan skryte av god sykronisering mot et atomur?
Hei
istedenfor å lage nye tråd, bumper jeg heller denne og håper på svar. Noen som vet hva en full overhaling av Rolex koster hos de ulike AD'ene pr dags dato? Skulle gjerne ringt og hørt selv, men har kontantkortproblematikk for øyeblikket.
Setter pris på svar.
Andreas
Finnes det fortsatt kontantkort?
Fikk tilbud av Bjerke på service av en Daytona: ca kr3500-4000 uten polering
@Edzilla @Reodor F @Rød, litt merkelig de prisene dere oppgir. Var hos Bjerke Karl Johan nå, og fikk oppgitt 6300 for full overhaling. Jeg nevnte at jeg hadde hørt flere få det til en billigere penge, og da jeg nevnte Daytona-service uten polering for 4000 begynte mannen i skranken å flire, og sa det var bare tullpreik. Full overhaling for Daytona lå visst nok på 7500.
Uansett, endte opp med at jeg bare sendte den inn. Til den prisen skal resultatet være bra. Inntil 12 ukers tid er heller ikke veldig imponerende syns jeg.