Service på Rolex

Har prisen oppgitt på mail fra Bjerke. Så at da er det de som surrer :)

De har mest sannsynlig gitt pris på sjekk, ny olje og da uten eventuelle deler?

Jeg betalte 5.000,- for DJ gull/stål med ny plexi, hals, krone og noe smådeler hos Lervik for ett år siden. Tok litt over en uke før den kom fresh i retur ;)

Redigert:
For all del, jeg betviler ikke det du sier, men er ikke prisen jeg fikk relativt høy? @Edzilla

Synes i grunn prisen jeg fikk var lav. Hadde forventet meg at prisen lå nærmere 7k enn 3-4k

Her er tilbudet fra Bjerke.

Hei Eivind,

Dette vil koste ca kr3500-4000 uten polering

Med vennlig hilsen

XXXX XXXXX

Urmaker Bjerke AS
Karl Johansgate 31
0159 Oslo
Tlf: 23 01 02 10

www.urmaker-bjerke.no

Redigert av en moderator:
De har mest sannsynlig gitt pris på sjekk, ny olje og da uten eventuelle deler?

Jeg betalte 5.000,- for DJ gull/stål med ny plexi, hals, krone og noe smådeler hos Lervik for ett år siden. Tok litt over en uke før den kom fresh i retur ;)

Det tok en uke, og er det samme som min skal ha av service, mens jeg fikk oppgitt inntil 12 uker? Herregud.

Det tok en uke, og er det samme som min skal ha av service, mens jeg fikk oppgitt inntil 12 uker? Herregud.

Betalte 5.500,- u/polering for 16758 mars i år, 10 dager tok det fra Lervik. Her ble ikke glass byttet, bare hals og krone og noe småtteri.

Hm, jeg ønsker egentlig la være flippe. Vil bygge opp en samling, selv om mine klokker ikke akkurat er i øverste prissjiktet. Syns det er tosidig å flippe: 1. å prøve noe nytt. 2. man savner etter hvert klokken man flippet, og angrer på at man ikke kunne ha den med på fler eventyr.

12 uker er lenge, men det får så være. Får ikke ønsket pris for den etter den er nyservet uansett, så den forblir hos meg.