Alle sigarer vil vel endre smak underveis, vanskelig at det som er igjen av det som ikkeer röyket blir påvirket av varme og röyk som passerer, ligger vel ganske naturlig i kortene og det motsatte er vel egentlig selvmotsigende, spennede å höre etter pröve av nub’s da.
Nei!Er det bare jeg som stadig blir skuffet av Cohiba?
Mine Cohiba er noen år gamle, men fin trekk og smak.Er det bare jeg som stadig blir skuffet av Cohiba?
Mine Cohiba er noen år gamle, men fin trekk og smak.
Mye mulig Cohiba har «tapt seg», men ikke meg bekjent, selv om det finnes mye annet godt og rimeligere der ute.
Er du sikker på at de er ekte eller muligens er for tørre?
Definitivt ekte. Kjøper fra Sol Cigar og Augusto i Oslo. Noen er gode, men de fleste har veldig dårlig draw. Det er vanskelig å kose seg når man virkelig må jobbe med sigaren.Mine Cohiba er noen år gamle, men fin trekk og smak.
Mye mulig Cohiba har «tapt seg», men ikke meg bekjent, selv om det finnes mye annet godt og rimeligere der ute.
Er du sikker på at de er ekte eller muligens er for tørre?
Vet Cohiba ikke lenger er Cohiba - noe varierende trekk senere år. Om kjøpt i Oslo og riktig humidert, så hadde jeg latt de dårlige dø ut og levert tilbake.Definitivt ekte. Kjøper fra Sol Cigar og Augusto i Oslo. Noen er gode, men de fleste har veldig dårlig draw. Det er vanskelig å kose seg når man virkelig må jobbe med sigaren.
Hva synes du om Quintero? Var dine gode? Jeg har røket en håndfull av disse og fikk ikke noe godt inntrykk. Kanskje jeg bare var uheldig.
Hva synes du om Quintero? Var dine gode? Jeg har røket en håndfull av disse og fikk ikke noe godt inntrykk. Kanskje jeg bare var uheldig.
I julen har jeg kjøpt inn en pakke med Churchills fra Cusano. Billige, men gode. Kan absolutt anbefales hvis man ønsker en håndrullet Churchill som ikke koster champagne.