Jeg røkte litt pipe før. Hadde det som en årlig greie under høstjakta. Får finne frem pipen min igjen for gamle dagers skyld.Ingen piperøkere her?
Jeg røkte litt pipe før. Hadde det som en årlig greie under høstjakta. Får finne frem pipen min igjen for gamle dagers skyld.Ingen piperøkere her?
Jeg røkte litt pipe før. Hadde det som en årlig greie under høstjakta. Får finne frem pipen min igjen for gamle dagers skyld.
For kaldt å røke Sigar i nord disse dagene. Heldigvis finnes det verktøy som kan opereres med vindvotter. Ser dog meget tvilsomt ut...
I kortere perioder, kan en kjeller eller kjøle/kjøleskap duge.Det begynner å hope seg opp med sigarer etterhvert så jeg lurer på om det er ok å oppbevare for en periode i et normalt inneklima da humidoren er full eller må jeg rett og slett kjøpe en til?
Ingen piperøkere her?
I kortere perioder, kan en kjeller eller kjøle/kjøleskap duge.
Men du bør nok kjøpe en humidor til
Holder seg bedre (lengre) i esken, så jeg har de i eske. En fordel med andre sigarer enn Cubanske er at mange har både sigarer og esker i cellofan.takk for svar @Rød ! Tror det får bli en boks til! Pleier du å ta ut sigarene fra tre-esken når du oppbevarer de i humidor?
Dette er min " go too"Årets første Sigar, en Montecristo Nr.2
Was enjoyed to the "Bitter End" Vis vedlegg 191127Vis vedlegg 191128