hvem er Sinn AD her i landet?
Du kan prøve Oslo ur service, men forrige gang jeg var innom sa de at de skulle slutte med nye ur.
En dag må jeg kjøpe en sånnTakk for det Stonefly, jeg falt voldsomt for den❤
En dag må jeg kjøpe en sånn
Aldri sett dem på Finn... Det hender dem dukker opp på chrono24. Well, det er en av alt for mange klokker jeg MÅ ha Fortsett med bilder!Fornuftig valg
den var ikke helt lett å finne.
det lå vel en på Finn en gang i fjor mener jeg å huske
Skulle hatt service på min 556i med eta 2824 urverk. Har dere noe verksted å anbefale eller sender dere klokkene deres til Sinn for service. Bor på Lillehammer å det er ingen urmakere her i byen.
-En hvilken som helst urmaker kan gjøre det som gjøres må med et ETA 2824, og 556 har heller ingen spesielle saker som krever at urmakeren har spesialkompetanse eller -verktøy.
Jeg skal ikke driste meg på noen anbefalinger (jeg er veldig fornøyd med Nelvik i Ålesund, det er ikke det!) - men du er så heldig å ha et ur alle og enhver med urmakerkompetanse kan jobbe på!
Jeg fikk tips om «Ur og sånn» på Hamar i en annen tråd. Har ikke tatt kontakt med de enda, men i følge facebooksiden er de operative nå.Det jeg regnet med egentlig. Tenkte å levere den inn til en urmaker på hamar, men de er stengt atm grunnet brann tidligere i vinter.
Alternativet her i byen er å levere den inn til bjørklund, så blir den sendt inn til verkstedet dems.