Sinn 857
Morsomt: satt i et møte med en hollandsk leverandør i dag, og oppdaget at han hadde en Panerai på hånden. Har kjent fyren i flere år, men var ikke klar over at vi delte samme sykdom. Møtet utviklet seg til en faglig farse, da vi brukte mesteparten av tiden til å diskutere klokker og surfe på Chrono 24. Midt i dette kom lagersjefen inn med en pakke fra UPS, og unboxingen ble foretatt umiddelbart (vi var for spente til å tenke på å ta bilder).
Min nye Sinn 857 sitter nå på armen, og jeg er kjempefornøyd. Vet at de fleste foretrekker Sinn 856, men uten roterende bezel blir det så vanskelig å koke egg, så jeg var aldri i tvil. Kjøpte denne med sort lenke, og sloss litt med den i kveld, så foreløpig har jeg klokken på NATO, men den skal tilbake på lenke om en dag eller to.
Førsteinntrykk: støyende skive med mye informasjon på lite plass, men det var jeg fullstendig klar over på forhånd, og jeg liker uttrykket. Dette er en klokke som mener alvor. Tung, og deilig vekt på denne. 42 mm er akkurat maks av hva mine småpikehåndledd tåler, og den sitter godt.
Er litt skuffet over den "klunkete" følelsen når man roterer bezelen, og lenken føltes skranglete, men dette er fordi jeg sammenligner med Sub'en min, og det er jo feige lag.
UTC-viseren er knøttliten, og skjules ofte av de andre viserne - det finnes bedre løsninger for den som trenger å vite hva klokken er i New York til enhver tid. Men alt i alt er jeg storfornøyd med kjøpet. Sinn 857 fremstår som tung, solid og en god blanding av sveitsisk mekanikk, og tysk teknologi.
I will from now on live a life of Sinn.
[/URL][/IMG]