The 756 is my favorite Sinn model... have to get one!Ble inspirert av de flotte klokkene i denne tråden og måtte finne fram denne gamle favoritten.Vis vedlegg 318651
The 756 is my favorite Sinn model... have to get one!Ble inspirert av de flotte klokkene i denne tråden og måtte finne fram denne gamle favoritten.Vis vedlegg 318651
That was me selling a 556i and a 556a on finn, I decided to keep my 2007 656 just to have something a little more special.Eller kjøpe på Finn. Ligger en 2021-modell der nå til 8000
Fikk du ordna med bezel? Hvis ikke så har jeg den originale stål til min U1 hvis de kan være like. Bruker kun SDR selv.Det høres jo veldig fornuftig ut, men på forespørsel sendte de meg til Oslo Ur-Service, og jeg fant ingen måte å bestille bezel rett i nettbutikken?
Takk, men fikk ordnet det hos SinnFikk du ordna med bezel? Hvis ikke så har jeg den originale stål til min U1 hvis de kan være like. Bruker kun SDR selv.
Kanskje - kanskje ikke (ref. Vladimir Zlatan). PayPal er ett av hele åtte valg.Paypal? Virker ikke det?
Se her.Men er vel en urmaker i norge som er aut forhandler.
Jeg kjøpte direkte fra Sinn i 2016. Da måtte jeg betale via bankoverføring. Synes å huske at grunnen var at Norge var utenfor EU.Prøver å kjøpe en Sinn, men det er jaggu ikke så lett. Sinn har tre oppgitte forhandlere i Norge:
- CareOfCarl har ikke modellen jeg skal ha
- OsloUrService har den heller ikke
- Urmaker Jcobsen som aktør virker helt ute av aktiv drift
Har prøvd i 2 dager å bestille via Sinn sin egen online shop vha. kort, men det havarerer hver gang. Regionssperre er sjekket (dvs. Tyskland er godkjent). Skjer betaling via annen verdensdel enn Europa?
Er eneste opsjon å be om betalingsinformasjon på mail og ta dette via SWIFT/IBAN eller noe sånn eldgammel måte?
Takk. Fryktet det der. I webshopen til Sinn er de etterrettelige, da de trekker fra tysk moms ved levering til Norge - så alt er jo opp til snuff online frem til betalingen - men ikke i gjennomføringen dessverre.Jeg kjøpte direkte fra Sinn i 2016. Da måtte jeg betale via bankoverføring. Synes å huske at grunnen var at Norge var utenfor EU.
Den i midten. Sort insert på stålkasse. Meget pen (og brutal) sak. Nå er ingen - eller særdeles få av oss her på forumet - så rasjonelle når det gjelder klokker, men skal man ha en viss logikk...så har min Tudor P39 mye av design-DNA-et. Men, man kan ikke legge skjul på at U50 er en P39 på steroider når man ser på urskiven og viserne. Når det kommer til lenken og justeringsmuligheter, så faller jo U50 totalt gjennom. Men, alt må ikke være "best in class" på det man kjøper. Av og til holder det å være litt irrasjonell på så enkle ting som designet.Bestilt flere klokker fra Sinn.de. Betalt med både kort og paypal. Aldri vært et problem.
Hvilken klokke var det du vurderte, @Loevhagen ? Jeg går selv og tenker på å handle en ny Sinn til jul
Så du har hatt den før, altså. Nice. Kjøp den en gang til så kan jeg kjøpe den av deg etterpå.U50 er ikke feil. Vurderer å kjøpe den på ny selv om jeg har P39
Har virkelig prøvd - men får altså ikke kjøpt. Så, jeg lar U50 enn så lenge forbli et fata morgana.Spør du meg er U50 veldig mye råere enn P39. Om du ikke har tatt i en bør du virkelig gjøre det. Det er industridesign på sitt tyskeste.
Nei vi må ha mer Sinn på sonenSå du har hatt den før, altså. Nice. Kjøp den en gang til så kan jeg kjøpe den av deg etterpå.