Skal, skal ikke? del 2

J

jayeff

Guest
Jeg har i dag vært i kontakt med Bjerke, som har en av mine grailer inne på lager...

Pros

Kjøper jeg denne grailen må jeg selge unna et par-tre klokker, noe som er helt i tråd med mitt mål om å kutte samlingen ned til 4-5 klokker :)

Klokka er dritfin! :)

Cons

Etter at Paneraien var inne til service sverget jeg på at jeg aldri mer skulle kjøpe en klokke som MÅ til service hos dem (med mindre jeg sender den til utlandet) :(

Klokka er dyr! :(

Jeg må selge unna noen av de andre elsklingene mine... :(

Her var det flere cons enn pros, men... Klokka er dritfin! :)

What to do? What to do?

PS. Rousp: Du trenger ikke å røpe til noen hva det er snakk om ;)

Du glemte det viktigste: Du har lyst på klokken.

Og i tillegg, de selger ikke klokker over disk i himmelen, så kjøp for fa.. :D

Skal ikke!

Ja ja.. Jeg vet nettopp skiftet side.. Men.. Hvorfor ikke roe ned i noen mndr, la samlingen du har nå sette seg litt. Så finner du etter hvert ut som du har rett fokus med flere ur eller om du vil konsollidere et par av dem opp i ett større. Det være seg en klump av gull eller et lite mesterverk..
Så ja, jeg ville hatt is i magen..

Uansett, så syntes jeg at folk fortjener å vite hva du prater om. Er tross alt snakk om et "vintage" design ikon du vurderer her. I give you, the Tissot Wood watch :D

P1014340.JPG

:D

Den er kanskje på lager nå, men om det er en grail klarer du alltid å finne den på nytt senere.

Faktisk enig med rousp her, la ting sette seg litt ;)

...

Uansett, så syntes jeg at folk fortjener å vite hva du prater om. Er tross alt snakk om et "vintage" design ikon du vurderer her. I give you, the Tissot Wood watch :D

P1014340.JPG

:D

F... heller rousp! Du lovte! :|

Gjør det.
Må du tenke, blir det bare tull.
Vår lidenskap dreier seg bare om det irrasjonelle.
Avlys pro et contra.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Jeg synes det er veldig vanskelig å vurdere slike spørsmål uten å få vite i klartekst hvilken klokke det dreier seg om ;) Spill the beans!

Serviceargumentet holder ikke mål. Du kommer jo aldri til å ha den så lenge at behovet oppstår uansett. Konklusjonen blir vel da: KJØP:D

Rolex Sub i hvit gull?
Edit: Da hadde du heller kjøpt den hos Lervik...

Jeg vil også si AP RO av noe slag, men med tanke på at du har hatt en fra før av, synes jeg dette er vanskelig...Kanskje en Jaeger..?

Jeg synes det er veldig vanskelig å vurdere slike spørsmål uten å få vite i klartekst hvilken klokke det dreier seg om ;) Spill the beans!

Enig med Anders.
Det høres imidlertid ut som om du nærmest har bestemt deg, og ønsker at vi alle skal stemme i "gjør det, dette er noe du fortjener". Og det gjør du helt sikkert.:p

Lykke til i alle fall.