Skal, skal ikke? del 2

Jeg tipper også en av de groomeste Rolexene. Men, men det vil vel tiden vise.
Go for it.

Og dessuten, når det regner på presten, så drypper det på klokkeren.
(ref. kjøp og salg, tråden her ;) )

Vet jo ikke hva det er snakk om, men det er strengt tatt ikke essensen.
Enig med Frodo; bare gjør det. Tenker du for lenge kommer du bare til å vegre deg eller utsette det. Kjør på!

Do it!!! Do it now!!!

Kjøp grailen, så selger du elsklingen dine til oss her på asylet. Vinn vinn situasjon for alle :D:D:D

Har ikke bestemt meg helt enda. Det har også dukket opp et par alternativer i samme prisområde; en brukt og en ny... i to andre merker...

Da gjenstår det vel bare at jeg også stemmer i brekingen til resten av saueflokken her inne.:p

Bæææh bæææh, kjøøøp, kjøøøp.

Ikke noe å tenke på jayeff, følg hjertet ditt, ikke hodet :)

Tror ikke det er snakk om Rolex, fordi da hadde du kjøpt av Lervik. Hva er det Bjerke selger som ikke Lervik og forhandlerne her selger?

- Patek
- AP
- JLC
- Panerai
- Cartier

Det må være en av disse. Kjør på, Jay :D

Du fortjener kudos for at du kjøper klokker hos AD og selger dem videre til gunstig pris til oss på TS. Tror det er mange som setter pris på flipperen i deg, om ikke annet enn å se bilder av alle de flotte urene du har hatt det siste året :)

Dersom dette uret er såpass kostbart at du må selge unna noen av de andre elsklingene dine for å få mulighet til å anskaffe det så kan du jo se på det slik: best å gjøre det nå, når du faktisk har mulighet!

Så får vi heller regne med at den du nå ønsker å skaffe deg har såpass med gjensalgsverdi at du, dersom du bestemmer deg for å selge den en dag, kan gjeninnkjøpe de du måtte kvitte deg med for å få råd til denne røveren:cool:

Edit: hvis man spør seg selv om dette er noe man VIRKELIG trenger, så vil jo svaret bestandig være nei. Men hadde vi hørt på fornuften når det kommer til klokker, så hadde vel ikke TS eksistert :p

Ikke noe å tenke på jayeff, følg hjertet ditt, ikke hodet :)

Tror ikke det er snakk om Rolex, fordi da hadde du kjøpt av Lervik

Kan jo være en klokke som ikke er så lett å få tak i fra Rolex. De dyreste modellene gror ikke på trær hos forhandlerne eller produsenten :)

Ok, jeg er en idiot, og må lære meg å lese selv.... Da er det vel en helgull Breitling, da?

Åhr... En Rolex YG er bare helt rått... Uansett modell :eek:

Er det kanskje snakk om en YG Daytona da? Hohoho... da er du helt!

Uff... Her er det så meget med spekulasjoner at jeg føler at jeg må gi et hint...

Den klokka jeg kikker på hos Bjerke er i stål og merket begynner med "P" ;)

Alternativt kikker jeg litt på en ny Zenith eller en brukt YG Rolex :)

Ok. en Panerai. Flott :)

Kan det være en PAM 270 eller 233? Alternativt en 268?