Skal, skal ikke? del 2

Syke mann :p

Gleder meg til avsløringen/unboxingen!

Hehe...

Men, det er ikke sikkert. Bjerke har inne 38mm. Jeg er usikker på om jeg vil ha denne eller 40mm. Skal jeg ha sistnevnte blir det noen måneders ventetid.

Skal kikke på en YG Rolex på mandag. Da faller avgjørelsen...

Tenk deg om.....

Jeg er selv ganske spontan når det gjelder å handle, særlig Hi-Fi og MC.
Det er da fort gjort å handle noe du vil angre på, så tenk deg om!
Mitt tips: Sett deg rolig ned, tenk nøye gjennom hva du vil gjøre i 5 minutter, fortsatt lyst?
LØP OG KJØP!!!!!!!!!

Og om en ventetid på et par mnd er en hindring fra å gå for 40mm så tenk på oss paneristis som ofte må belage oss på 6-12mnd ventetid. Skal man først legge pengene i det, så gå for det som frister mest.

Når man har valget mellom 38mm og 40mm på en sportsklokke til herrer så hadde ikke ventetiden vært noe setback for meg.

Don`t rush it.

Jeg er selv ganske spontan når det gjelder å handle, særlig Hi-Fi og MC.
Det er da fort gjort å handle noe du vil angre på, så tenk deg om!
Mitt tips: Sett deg rolig ned, tenk nøye gjennom hva du vil gjøre i 5 minutter, fortsatt lyst?
LØP OG KJØP!!!!!!!!!

Hehe...

Jeg er jo kjent for min impulskontroll :p

Men, dette er faktisk noe jeg har tenkt på leeeeeenge :)

Vis det er en sportsklokke er 40mm et must. Blir for klumpete vis den havner helt ned på 38mm.

Nei, ikke når det gjelder sportsklokker. Er det enkle ur, skal de være max 38mm. Sportsur synes jeg ser best ut som 40-42mm. Selvfølgelig avhengig av str. på håndledd.

Do it! Gå for "klumpete" Patek, så kan du finansiere den med masse flipping på TS:D

Vinn/vinn for alle:D

dette er en no brainer - pp aquanaut er en av de vakreste (helt objektivt - seff!)

Selg de andre og kjøp en 40 mm.