Skinnrem på Submariner?

Medlem
8. juli 2010
Sted
Bergen
Hei.

Er det noen som bruker skinreim på subén sin her inne?

Eller er det stort sett nato og lenke det går i?

last gjerne opp bilder:)

Er jo ikke akkurat dagens bilder men er komboer som benyttes ofte:

P9181546.jpg

PA081557.jpg

P2111849.jpg

Ellers så er det lenke samt nato ja :)

Den siste remmen der må jeg få prøve på 5513 min Greg, tror det kan bli en killer kombo.

Lekkert Greg. En litt sjeldnere kombo å se, men suben kledde det definitivt utrolig godt. Tror min skal få bli på originallenken i en stund først, men jeg kjøper nok en toshi-strap til den om ikke alt for lenge. ;)

Jeg har denne fra Gunny, har bare ikke fått meg til å montere den ennå.
DeepredRoger.jpg

Edit: Det er denne jeg har :)
arillo+on+rolex+s.jpg

Den siste remmen der må jeg få prøve på 5513 min Greg, tror det kan bli en killer kombo.

Seff ;) det morsomste av alt er at jeg plukket den opp på Bjørklund! på byporten i forbifarten for en måned siden. Postet dette i dagens i helgen, men det viser rem litt bedre

P2111844.jpg

Hehe takk Greg, bortsett fra at jeg har den andre modellen :cool:
Fikk endelig sparket bak jeg trengte for å montere den:

gunny.jpg

Kom igjen gutter, kjør debatt! Kjør! Kom igjen da :D

Det går vel mere på personlig smak, jeg digger både Submariners og Gunny straps. Men hver for seg. Og den "bomberjakka" med skulderputer som Greg ikler sin RedSub.... Say no more. Sorry Greg, no offence. Du kunne trukket en visdomstann hos meg anytime:)

Det går vel mere på personlig smak, jeg digger både Submariners og Gunny straps. Men hver for seg. Og den "bomberjakka" med skulderputer som Greg ikler sin RedSub.... Say no more. Sorry Greg, no offence. Du kunne trukket en visdomstann hos meg anytime:)

Du har time i morgen, klokken åtte! Og du, ta med egen bedøvelse!

Kom igjen gutter, kjør debatt! Kjør! Kom igjen da :D

Vel... Jeg skal fatte meg kort.

Å putte en skinnrem på en Submariner eller Sea-Dweller ser helt forferdelig ut. Det er den perfekte oppskrift på å ødelegge et meget vellykket ur.

Det er ikke en Panerai.