Skinnrem på Submariner?

Riktignok en SD, men det er vel så nært man kommer uten å være det :)

4953bcfe8a611c978d9cf43f0727a2cc_zps6264dc09.jpg

47619b1e2350ec7930b0e51f4bd7b31f_zps524adab2.jpg

Lien; Fantastisk kombo og nok et eksempel på at Rolex er best på alt annet enn Oyster :)
Takk for det, ble helt forelsket i denne kombinere siden første gang jeg så den. Needless to say, reimen har ikke vært av siden jeg fikk den i posten.

Helt rått, Lien! Er denne fra Gunny? I så fall hvilken er det?
Takk så mye MM. Denne er fra Gunny ja, den heter Deep Red Series. Første reimen jeg har bestilt derfra, men totalopplevelsen av kjøpet var slik at jeg ikke nøler med å bestille noe annet dersom jeg finner noe jeg liker. Prisene er også ganske bra når man tar hensyn til at hver enkelt reim er håndlaget.

DSSD på skinn er jo kult det, men for meg ser det litt rart ut å "dresse opp" tidenes beater. På lenken er den uslåelig kul etter min mening... :eek:

Jeg tror en kraftig skinnreim på DSSD kan være bra om man har håndleddene til å bære det. Min mening er at oysterlenken er litt puslete på en DSSD og en kraftig skinnreim kan hjelpe litt på.

Jeg tror en kraftig skinnreim på DSSD kan være bra om man har håndleddene til å bære det. Min mening er at oysterlenken er litt puslete på en DSSD og en kraftig skinnreim kan hjelpe litt på.

Jeg slet litt med det i begynnelsen, men har vendt meg til det. Bestilte en Toshi Saddle som jeg skal teste på DSSD'en. Tror det kan bli en killer kombo! Selvfølgelig uten PAM buckle :)

saddle_1.jpg

Redigert:
Jeg fatter ikke at noen kan sette ei brun rein på en svart klokke. Det ser helt malplassert ut om dere spør meg. Det gjør dere sikkert ikke.
Kombinasjonen er like utmerket som brune sko til svart dress, svarte sokker i sandaler eller tennissokker i dress sko.

Svart rein for svingende!

Ellers har Mogens en 20 år gammel Pepsi til salgs her på TS. Pepsi liker jeg, men 35-40000 for ei 20 år gammel klokke? Er ikke det litt i overkant?
Jeg spør fordi jeg ikke vet, ikke for å fornærme Mogens.

Jeg er ikke helt enig i ditt syn på fargevalget av reim, synes nok det er flere faktorer som spiller inn her. Når det gjelder sokker / sko er jeg enig men det forutsettes uansett at skoene er blankpusset, her glipper det oftere enn feil sokkevalg. Kan virke som enkelte kjøper nye sko framfor puss.

Synes for øvrig ikke 35-40.000,- for en 20 år gammel klokke er noen upris å betale for det rette objekt, må nok innrømme at jeg har betalt adskillig mere for over 50 år gammelt spikerstål. Da er det heldigvis ingen ulempe at det er en svært god økonomisk investering i tillegg til at det er trivelig å bruke. Blir du bitt av galskapen endrer du nok syn, velkommen til asylet.
Tom

Jeg fatter ikke at noen kan sette ei brun rein på en svart klokke. Det ser helt malplassert ut om dere spør meg. Det gjør dere sikkert ikke.
Kombinasjonen er like utmerket som brune sko til svart dress, svarte sokker i sandaler eller tennissokker i dress sko.

Svart rein for svingende!

Ellers har Mogens en 20 år gammel Pepsi til salgs her på TS. Pepsi liker jeg, men 35-40000 for ei 20 år gammel klokke? Er ikke det litt i overkant?

Ha ha, dette var dagens dobbel! Lol!

Pepsi liker jeg, men 35-40000 for ei 20 år gammel klokke? Er ikke det litt i overkant?

For en nyoverhalt GMT pepsi med ny lenke og b+p er ikke dette helt på jordet.
Lykke til med å finne tilsvarende...;)
Du kan selvsagt finne et serviceklart eksemplar med sliten lenke billigere. Men da kan du selvsagt plusse på 4-5 lapper for sevice i etterkant av kjøpet.:p

Grøss!

Her var det mye rart!

Er det noen av dere som kjører 22" kromfelger med spinners på Jauguar E-typen deres?

Og det var mine 50 øre...

G.