Bestilte du fra A Farley Country Attire med retning mot Bergen?Hvorfor blir min bestilling aldri levert?!?
Bestilte du fra A Farley Country Attire med retning mot Bergen?Hvorfor blir min bestilling aldri levert?!?
Grattis. Disse har vært på mine føtter annenhver arbeidsdag i tre år nå. Strålende fornøydFikk disse på døren her om dagen! Mitt første par "skikkelige" sko, jeg lar nok disse kose seg i skapet fram til våren siden de er tiltenkt som sommersko 2017. Veldig spent på hvor fort de vil gå seg inn og hvor komfortabelt det er å gå i denne typen sko. Litt må man lide for skjønnheten.
Tror det.Bestilte du fra A Farley Country Attire med retning mot Bergen?
Hvilken modell er det, @gulenissen ? Har selv nettopp gått for brune Heston, men trenger også et par i sort.
Noen som har erfaring med 026-lesten som jeg ser at en del sko fra Herring er laget på?
Har fra før av Loake Jack (024), Herring Burgh (024), og Loake Cannon (Capital). Disse to lestene passer foten min utmerket, særlig Loake Cannon er meget behagelige. Hvis noen har både 026 og Capital/024, hvordan synes dere passformen er sammenlignet?
Tror det.
Vis vedlegg 21068 Etter 14 dager hos Meny fordi Bring ikke gav meg beskjed (og sporing viste Skedsmokorset)...endelig!