Foret vintersko, noen som har tips til hvilke? Har to par Red Wing (ice cutter og sawmill) fra før av å vil prøve noe annet. Ser ut som utvalget er snevert så lenge jeg vil ha med for, noen tips?
Loake Wolf?
Foret vintersko, noen som har tips til hvilke? Har to par Red Wing (ice cutter og sawmill) fra før av å vil prøve noe annet. Ser ut som utvalget er snevert så lenge jeg vil ha med for, noen tips?
Holder det ikke med varme sokker @Humla ?
Tenker at det kan være for varmt og sitte 8 timer på kontor i fur-lined boots.
Dagestad selger fine fra Scott Nichols
Hei!
Noen her inne som har prøvd skoene fra svenske Morjas? Rimelig priset og tilsynelatende av god kvalitet. De får gode skussmål av svenske Andreas Weinås og Fredrik af Klercker, dog er jeg usikker på om disse blir sponset av Morjas. De har mye fint i hvert fall, og har nå også begynt å lage Opera Pumps.
For de som vil titte litt:
MORJAS | Official Store
MORJAS was born on the border of the Mediterranean and Scandinavia, with one foot in each place. Experience timeless craft with a contemporary flairwww.morjas.com
Var ute i -13 grader forleden dag og fikk virkelig kjenne på kulda. (Ventet en time utendørs på montør som hadde nøkkel inn dit vi skulle.)
Stiller meg med @Humla og leter etter fôra sko. Klarer ikke å finne de nydelige Chenney Pennine III på nett. Noen andre forslag i den sjangeren?