Snuste på en modell som ligner på den du har til høyre der. Har Burton fra før, men gikk ikke på en "smell" denne gangen. Var det bra fit?Dagens utpakking fra salget hos Tricker’s med -40%. Levert på døren innen en arbeidsuke er innafor.
Vis vedlegg 258610
Jada, men Tricker bruker noe de kaller «Tricker size» som ikke alltid samsvarer med ordinær UK size. Så om du er ny på Tricker, les nøye deres anbefalinger vedr. størrelser. Min «Tricker size» kjenner jeg gjennom tidligere kjøp i deres Jermyn Street butikk, så da funker det greit med netthandel.Snuste på en modell som ligner på den du har til høyre der. Har Burton fra før, men gikk ikke på en "smell" denne gangen. Var det bra fit?
Kjøpte sko i samme butikk faktisk, så da kan jeg prøve meg på netthandlen en gang.Jada, men Tricker bruker noe de kaller «Tricker size» som ikke alltid samsvarer med ordinær UK size. Så om du er ny på Tricker, les nøye deres anbefalinger vedr. størrelser. Min «Tricker size» kjenner jeg gjennom tidligere kjøp i deres Jermyn Street butikk, så da funker det greit med netthandel.
Aldri sett Split Toe. Tøft!MTO EG Cranleigh som jeg bestilte i februar har endelig blitt henta. Damson utah på 606 lest og 'dobbel' dainite. Elsker split toe. Utah-læret er herlig mykt.
Vis vedlegg 259740Vis vedlegg 259741Vis vedlegg 259742Vis vedlegg 259743
De var skikkelig fine!MTO EG Cranleigh som jeg bestilte i februar har endelig blitt henta. Damson utah på 606 lest og 'dobbel' dainite. Elsker split toe. Utah-læret er herlig mykt.
Vis vedlegg 259740Vis vedlegg 259741Vis vedlegg 259742Vis vedlegg 259743
Takk for tips! Skal sjekke de utLigger en skomaker i Bygdøy Alle som kan være verdt å ringe for å høre?
Alltid visst du er en jålebukk! Gratulerer med snobbestøvler som går undercover i ethvert opprør! Kult!
Nydelig! Er også svak for London grain kjenner jeg.Ny limited Galway i Cognac Cordovan fra Edward Green jeg nettopp fikk inn. Galway har så mange mulige kombinasjoner at man aldri trenger å kopiere andre makeupsVis vedlegg 265897Vis vedlegg 265898
Den er myk og fin. Passer veldig godt til skaftet på Galway!Nydelig! Er også svak for London grain kjenner jeg.