[...] og på oppfordring la de på en nydelig capshine for en litt penere fremtoning. Jeg bruker faktisk mine til dress.
Mnja. Sålen er gummi, men på oversiden av sålen er det naturlig nok en kant av lær som gummien er sydd fast i. Denne krever en god del fett og stell for ikke å bli stygg.Noen tanker rundt R.M Williams som høst- og vintersko? Hva slags vær tåler lærvarianten med gummisåle?
Noen som vet hvilke sko dette er?
Dette er boots fra Truman Boot Company.
Marrone Horse Rump Pull-Up
Da får tiden vise hvor lurt det var å gjøre seg blakk på sko, 5800kr fattigere og ett pr indy boots rikere.
Wow! Kult. Hvilken variant og hvilken såletype valgte du? Herlige boots, så gratulerer så mye!
Veldig fornøyd med dem sålangt hvertfal, men regner med att dette er sko som blir bedre og bedre med tiden. Jeg valgte mørk brun 403. Likte fargen på den desidert best. Etter å ha kjøpt sko til den prisen er det nesten litt flaut å ikke ha svar på hva slags såle type dem har. Her er hvertfall ett bilde av dem Vis vedlegg 14330Vis vedlegg 14331
Da får tiden vise hvor lurt det var å gjøre seg blakk på sko, 5800kr fattigere og ett pr indy boots rikere.
Har hatt disse Alden Indy boots i 6 år, og er veldig fornøyd.
De er i Cigar Shell Cordovan, og farven er bortimot umulig å få tak i idag..
Behandler dem akkurat slik denne type lær krever, og er nøye med smøring av sålene
Jeg har dem livet ut - og de kan gå i arv en generasjon til også - superkvalitet.
De ble kjøpt hos Dagestad i Oslo nå i helgen.Hvor kjøpte du disse?