Sko. Jeg trenger nye. Tips?

Benyttet meg av tilbudet på 20% som varer ut dagen hos Pediwear.

Loake Anglesey innkjøpt
12797754_465124027004839_2116437873_n.jpg

Noen som var på Edward Green trunk show hos Dagestad i helgen?

Var innom en tur i dag og målte toffen og testa sko. Det må bli et par Dover til våren.

• Liker
Reaksjoner: Horgen og Rødland
Det er dessverre normalt tror jeg. Mine tok lang tid å gå inn, og i mellomtiden knyttet jeg ikke så stramt at læret strammet seg for mye rundt leggen.
Skjønner. Godt å høre at det ikke bare er meg. Får prøve og droppe de øverste hullene på skoene.

Sliter med det samme på mine Loake Burfords, men det begynner å hjelpe. Både toppen av skoen mot leggen og over tærne har vært helvetes vondt et par dager...
Jeg hadde så vondt at jeg nesten ikke klarte og gå i dag. Når dette er over, bør de bli helt sinnssyke å gå med, hvis ikke skjønner jeg ikke vitsen.

Sliter med det samme på mine Loake Burfords, men det begynner å hjelpe. Både toppen av skoen mot leggen og over tærne har vært helvetes vondt et par dager...

Har et par Anglesey som er ganske ille på utsiden av leggen, men finne ellers.
Trøsten får være at mine Aldwych gjorde vondt over tærne i begynnelsen, men har blitt fantastiske etter noen dagers bruk

• Liker
Reaksjoner: MagnusPanerai og frj
Fikk disse på døren her om dagen! Mitt første par "skikkelige" sko, jeg lar nok disse kose seg i skapet fram til våren siden de er tiltenkt som sommersko 2017. Veldig spent på hvor fort de vil gå seg inn og hvor komfortabelt det er å gå i denne typen sko. Litt må man lide for skjønnheten.

20700_7367495c436916cf5bc193f78cc3e0b4.JPG

Vedlegg

• IMG_0107.JPG
    IMG_0107.JPG
    68,3 KB · Visninger: 0