Noen som vet hvor man kan bestille Loake online?
Må kunne sende til Danmark
Kuppmulighet på blant annet en del Loake på http://www.afarleycountryattire.co....learance/?mc_cid=73109d038c&mc_eid=117a928b60. Bruk også koden "VIPSHOES", så får du 10 prosent rabatt ekstra.Noen som vet hvor man kan bestille Loake online?
Må kunne sende til Danmark
Tips til å gå inn sko? Kjøpte Loake Hyde Boots å sliter nå med at kanten i toppen gnager mot leggen min
Sliter med det samme på mine Loake Burfords, men det begynner å hjelpe. Både toppen av skoen mot leggen og over tærne har vært helvetes vondt et par dager...Tips til å gå inn sko? Kjøpte Loake Hyde Boots å sliter nå med at kanten i toppen gnager mot leggen min
Skjønner. Godt å høre at det ikke bare er meg. Får prøve og droppe de øverste hullene på skoene.Det er dessverre normalt tror jeg. Mine tok lang tid å gå inn, og i mellomtiden knyttet jeg ikke så stramt at læret strammet seg for mye rundt leggen.
Jeg hadde så vondt at jeg nesten ikke klarte og gå i dag. Når dette er over, bør de bli helt sinnssyke å gå med, hvis ikke skjønner jeg ikke vitsen.Sliter med det samme på mine Loake Burfords, men det begynner å hjelpe. Både toppen av skoen mot leggen og over tærne har vært helvetes vondt et par dager...
Sliter med det samme på mine Loake Burfords, men det begynner å hjelpe. Både toppen av skoen mot leggen og over tærne har vært helvetes vondt et par dager...
Det der så veldig trivelig ut @gulenissen. Inspirerende