Skydweller i stål, hvilken skive har du bestilt?

Skydweller i stål, hvilken skive har du bestilt?

• Blå

Stemmer: 31 64,6%
  • Sort

Stemmer: 11 22,9%
  • Hvit

Stemmer: 6 12,5%

• Antall stemmer
    48
Å trekke og stille dato eller klokkeslett på denne klokken er en helt fantastisk følelse. Glad for at jeg kjapt kom meg på ventelisten.

6BDF27E8-862B-4668-A168-D64D0D254981.jpeg

Skydweller i stål, hvilken skive har du bestilt? Som jeg leser det er der nå 47! Som har bestilt/fått levert deres Sky-D bare på dette forum. Disse selger jo som hakka møkk...

Skydweller i stål, hvilken skive har du bestilt? Som jeg leser det er der nå 47! Som har bestilt/fått levert deres Sky-D bare på dette forum. Disse selger jo som hakka møkk...
Husk at tråden startet for 20 måneder siden, er ikke sikker heller om alle 47 har fått sine ur per dags dato .

D6CEB200-DCE4-4D45-924C-46A709939596.jpeg
Det som frustrer meg nå er at jeg ikke er på reise hver dag, slik at jeg kan stille på den ny klokken! En tur til NY eller Thailand så jeg kunne få justert noen tidssoner eller helst litt dato... veit ikke om også Sea-Dweller eiere helst ville ha et 100m.+ Dykk hver morgen så de ville få brukt klokken «fullt ut»...

4E27D381-6836-4EF3-AA09-E0511F0CE5AF.jpeg
Denne klokke går som, en klokke. Etter 4 døgn på armen kan jeg notere -1 ti 2 sek. ! Dette er på nivå med mine Spring Drive GS. Eg er imponert.. Mine tidligere Rolex var mer ca. tid! Ok den er ny, men kom tydeligvis ut fra fabrikk «spot on».

Interessant at de skriver 40 Jewels, Forty (!)

Akkurat som om de må si det 2 ganger for å være sikre på at du tror det du leser