Gratulerer. Da er det bare å leve på saltstenger en stund.Å trekke og stille dato eller klokkeslett på denne klokken er en helt fantastisk følelse. Glad for at jeg kjapt kom meg på ventelisten.
Vis vedlegg 58885
Nei, Sky Dweller har tykkere kasse grunnet verket (ikke kronograf), tyngre kasse og 42mm kasse mot DJ41*s 41mm. Ved siden av hverandre er det en distingt forskjell imho.Utenom skiven(og kronografen)- er denne estetisk prikk lik DJ41?
Glemte også å nevne 22mm mellom lugs på SkyDw.Nei, Sky Dweller har tykkere kasse grunnet verket (ikke kronograf), tyngre kasse og 42mm kasse mot DJ41*s 41mm. Ved siden av hverandre er det en distingt forskjell imho.
Husk at tråden startet for 20 måneder siden, er ikke sikker heller om alle 47 har fått sine ur per dags dato .Skydweller i stål, hvilken skive har du bestilt? Som jeg leser det er der nå 47! Som har bestilt/fått levert deres Sky-D bare på dette forum. Disse selger jo som hakka møkk...
Husk at tråden startet for 20 måneder siden, er ikke sikker heller om alle 47 har fått sine ur per dags dato .