Småtteri fra Omega-boutiquen i Paris

Guybrush Threepwood

Støttemedlem
Medlem
4. mars 2011
Sted
Lier
Har vært noen dager i Paris på en fantastisk klokkerunde. Har besøkt en av 3 Patek-salonger i verden, den nye IWC Boutiquen som åpnet for noen dager siden, Blancpain boutiquen, Panerai boutiquen, 3 Omega boutiquer og ikke minst litt AP og A. Lange & Söhne sikling på Dubail.

Ble ikke noe klokkehandel på turen, men litt snacks må man jo ha!

5640-10-Paris_Saint-Honore.jpg

bilde-58.jpg

Stor Omega-pose

bilde-60.jpg

Først litt lektyre. Det nye Lifetime lyser i mørket :cool:

bilde-61.jpg

Litt mindre pose

bilde-59.jpg

Aqua Terra-parfymen, litt harry, men den lukter godt!

bilde-62.jpg

Konvolutt :D

bilde-63.jpg

OEM-deployant og gummirem til POen :cool: :cool: :cool:

Gratulerer med nytt brukerutstyr! Om sommeren når jentene er brune og fulle på rose er det viktig å ha gummi på hånden, eller hvordan var det igjen?

WS med reimen på takk! Misunnelig på turen til Paris, mye lekre butikker der. Patekstore, sinnsykt..

Du verden for en flott opplevelse du har hatt. Når du får spent på deg den remmen og dusjet deg med litt godlukt tenker jeg at du blir som et fluepapir å regne når det kommer til damene;)

Gratulerer med nytt! Ser og høres ut som det var en fantastisk klokketur. Takk for at du deler :)

Skoene har kommet på :) Remmen går jo i kant med kassen så var litt av et styr å få den på, gummien måtte presses kraftig for at baretten skulle klikke i hullet. Blir nok ikke tilbake til lenken med det første, men det er jo ikke så farlig når resultatet ble bra :mrgreen:

bilde-64.jpg

bilde-66.jpg

bilde-65.jpg

bilde-67.jpg

bilde-68.jpg

bilde-70.jpg

bilde-69.jpg

KULT! Si i fra om du har lyst til å kvitte deg med denne sånn plutselig, hadde tatt seg bra ut på min PO tenker jeg :)

Gratulerer med en godt utført jobb. Har lest om flere på nett som har hatt store problemer med å få på gummi. Resultatet ble flott.:D