Smerte

Og jeg som gjettet på Greg sin GMT. Så feil kan man ta. Gratulerer med en meget spesiel klokke, håper den blir i samlingen lenge :)

Åååhhh den er pen. Gratulerer. Leggere inn et ønske om dagens klokke video fanget akkurat i timeskiftet.:D

Ønsket er registrert - du er ikke den første. ;)

Det har vært planlagt fra jeg betalte den, men må få satt opp noe bedre lysoppsett og slikt for at det skal være noe poeng i. :)

Date/Time
Sep 7, 2011 7:51 PM
Activity
At local FedEx facility
Date/Time
Sep 7, 2011 7:50 PM
Activity
In transit
Details
Package available for clearance

Desverre, ingen unboxing idag.....:(

Gratulerer, Kristian :)

Voksen klokke det der. Liker layouten på urskiva. Ikke hverdagskost.

Ser godfolket ikke sover i timen her inne. Her bestilles det på smågodt over en lav sko :D

Gratulerer med en nydelig klokke! :)

Og takk for en herlig oppvisning i luremuseri! Det klages over sånt over en lav sko, men alle liker det innerst inne ;)

Grattis :)

Flott å se at du gjorde akkurat som jeg sa at du skulle gjøre, for så å forsøke å dekke over det, for så å bevise at det var akkurat det du gjorde ;)

Jaja, jeg vet. Må jo prøve og lure deg litt sånn at du får en overraskelse også!

Og jeg som gjettet på Greg sin GMT. Så feil kan man ta. Gratulerer med en meget spesiel klokke, håper den blir i samlingen lenge :)

Vel, det gjettet faktisk jeg også på! ;) Denne skal nok ingen plass med det første, nei.

Når jeg leste tråden imorges tenkte jeg med en gang Rolex. Den gang ei. Gratulerer med feeet klokke :p

Tusen takk!

Gratulerer, Kristian :)

Voksen klokke det der. Liker layouten på urskiva. Ikke hverdagskost.

Ser godfolket ikke sover i timen her inne. Her bestilles det på smågodt over en lav sko :D

Ikke hverdagskost, nei. Litt det jeg falt for også. Noe litt utenom det vanlige, selv blant oss bortskjemte TS'ere. Eneste problemet er hva jeg skal svare når normale mennesker spør hvorfor i alle dager klokken min ser så rar ut....
Forslag mottaes med takk!

Gratulerer med en nydelig klokke! :)

Og takk for en herlig oppvisning i luremuseri! Det klages over sånt over en lav sko, men alle liker det innerst inne ;)

Godt det falt i smak! Det var egentlig ikke planen, men det passet seg så fint sånn. ;) For rettferdighetens skyld pakket jeg opp klokken mens jeg postet. Så jeg fikk bare se den noen få minutter før dere! (Helt sant!)

Bedre med luremus enn ingen mus!
Så lenge enden er god, og alle blir tilfredstilt til slutt... ;)

:cool:

Gratulerer med nytt. Virkelig pen var den. :D

Takk! Men etter å ha studert skiven og urverket litt ser jeg at jeg kanskje bør kjøpe macrolinse..

Wow. Gratulerer!:D
Det var virkelig et overraskende, spesielt og stilfullt valg. Classy!:cool:
Vel verdt ventetiden.
Kjekt å se klokker litt utenom det vanlige her inne.:)

Gratulerer med en uvanlig sak. Du får nok noen kommentarer og spørsmål om den fremover.
Støtter ønsket om video av timeskifte. Hvordan oppfører minuttviseren seg? Hopper den videre rundt skiven tilbake til start, eller gjør den et sprang bakover som en god gammeldags skrivemaskin?

Takk! Men etter å ha studert skiven og urverket litt ser jeg at jeg kanskje bør kjøpe macrolinse..

Jeg har en sylkvass macrolinse som ligger og lider av manglende bruk. Du får ta med klokkene dine innom en dag så kan vi ta en fotosession, det er vel sparket jeg trenger for å få tatt litt bilder av mine egne.

Wow. Gratulerer!:D
Det var virkelig et overraskende, spesielt og stilfullt valg. Classy!:cool:
Vel verdt ventetiden.
Kjekt å se klokker litt utenom det vanlige her inne.:)

Tusen takk for det. Det er absolutt spesielt, men jeg liker det. Layoten på skiven er uvanlig, for å gi plass til komplikasjonene, samtidig har den en dekorasjon som er ganske framtredende. Tar seg utrolig bra ut i rett lys! Håper jeg får tatt noen bilder som viser det fram.

Gratulerer med en uvanlig sak. Du får nok noen kommentarer og spørsmål om den fremover.
Støtter ønsket om video av timeskifte. Hvordan oppfører minuttviseren seg? Hopper den videre rundt skiven tilbake til start, eller gjør den et sprang bakover som en god gammeldags skrivemaskin?

Kommentarer og spørsmål blir det nok ja. Har en liten drøm om at dette uret kan spore noen inn på mekaniske ur og vekk fra quartz. ;) Minuttviseren spretter tilbake den veien den kom når timen skiftes. :) Skikkelig artig å se på, ble faktisk helt distrahert rundt enkelte hele timer i dag. ;)

Jeg har en sylkvass macrolinse som ligger og lider av manglende bruk. Du får ta med klokkene dine innom en dag så kan vi ta en fotosession, det er vel sparket jeg trenger for å få tatt litt bilder av mine egne.

Det hørtes ut som en plan! Jeg har fototelt. ;)

Stort grattis med et flott og elegant ur!
Virkelig en sjeldenhet å se, og det liker vi!;)

Tusen takk! GWen jeg har er et uvanlig ur.. Men det er fortsatt en ordinær Seamaster... Dette uret gir en helt spesiell følelse på armen. Kjekt å ha noe på armen som selv garvede klokkenerder ikke har sett før. ;)

Gratulerer! Og velkommen til den lille og særdeles eksklusive klubben av Chronoswiss eiere i Norge!
Uret er rålekkert!