G
Guest571
Guest
Og jeg som gjettet på Greg sin GMT. Så feil kan man ta. Gratulerer med en meget spesiel klokke, håper den blir i samlingen lenge
Og takk for en herlig oppvisning i luremuseri! Det klages over sånt over en lav sko, men alle liker det innerst inne
Grattis
Flott å se at du gjorde akkurat som jeg sa at du skulle gjøre, for så å forsøke å dekke over det, for så å bevise at det var akkurat det du gjorde
Og jeg som gjettet på Greg sin GMT. Så feil kan man ta. Gratulerer med en meget spesiel klokke, håper den blir i samlingen lenge
Når jeg leste tråden imorges tenkte jeg med en gang Rolex. Den gang ei. Gratulerer med feeet klokke
Gratulerer, Kristian
Voksen klokke det der. Liker layouten på urskiva. Ikke hverdagskost.
Ser godfolket ikke sover i timen her inne. Her bestilles det på smågodt over en lav sko
Gratulerer med en nydelig klokke!
Og takk for en herlig oppvisning i luremuseri! Det klages over sånt over en lav sko, men alle liker det innerst inne
Bedre med luremus enn ingen mus!
Så lenge enden er god, og alle blir tilfredstilt til slutt...
Gratulerer med nytt. Virkelig pen var den.
Gratulerer,den er classy som bare f. Her gjorde du et godt kjøp
Takk! Men etter å ha studert skiven og urverket litt ser jeg at jeg kanskje bør kjøpe macrolinse..
Wow. Gratulerer!
Det var virkelig et overraskende, spesielt og stilfullt valg. Classy!
Vel verdt ventetiden.
Kjekt å se klokker litt utenom det vanlige her inne.
Gratulerer med en uvanlig sak. Du får nok noen kommentarer og spørsmål om den fremover.
Støtter ønsket om video av timeskifte. Hvordan oppfører minuttviseren seg? Hopper den videre rundt skiven tilbake til start, eller gjør den et sprang bakover som en god gammeldags skrivemaskin?
Jeg har en sylkvass macrolinse som ligger og lider av manglende bruk. Du får ta med klokkene dine innom en dag så kan vi ta en fotosession, det er vel sparket jeg trenger for å få tatt litt bilder av mine egne.
Stort grattis med et flott og elegant ur!
Virkelig en sjeldenhet å se, og det liker vi!
Gratulerer! Og velkommen til den lille og særdeles eksklusive klubben av Chronoswiss eiere i Norge!
Uret er rålekkert!