Solbrilletråden

Fake?

Jeg er sannsynligvis naiv som i det hele tatt spør, men vi kan vel gå ut ifra at dette er kopiprodukter? Det ser ikke ut som at det er brukt Google Translate, og det henvises til og med til Post- og Teletilsynet. Men prisene sier vel sitt...?

ray ban wayfarer - raybanwayfarer.no.com
 
Er garantert uekte. Nettaddressen er første clue, no.com. Neste er prisene. Er noe for godt til å være sant er det ofte det..
 
Dette er foreløpig det eneste brilleparet jeg har igjen etter fjor sommer. Offisielle partyshades! :cool:


11.0.zoom.jpg




Men frister litt med et par skikkelig solbriller. Har tittet en del på Oliver Peoples, men i den prisklassen føler jeg virkelig at jeg burde prøve brillene før jeg evnt bestiller på nett.
 
Nå fikk jeg en vemmelig følelse gjennom kroppen. Hvordan kan jeg anbefale Gucci, Dior, Prada, Armani??? Heldigvis var det bare en link, og ikke disse merkene jeg anbefalte. Vil påpeke at du ikke quotet linken ordrett slik jeg skrev i posten (viktig) :cool:

Hehe, jo, jeg quotet den ordrett, men nettleseren/forumsoftware endrer automastisk linker til å hete det samme som overskriften på siden man linker til.
 
Dette er foreløpig det eneste brilleparet jeg har igjen etter fjor sommer. Offisielle partyshades! :cool:


11.0.zoom.jpg




Men frister litt med et par skikkelig solbriller. Har tittet en del på Oliver Peoples, men i den prisklassen føler jeg virkelig at jeg burde prøve brillene før jeg evnt bestiller på nett.

Oliver Peoples er skikkelig nice, men er det ingen som vet om en plass hvor de selger disse i Norge?
 
Jeg er sannsynligvis naiv som i det hele tatt spør, men vi kan vel gå ut ifra at dette er kopiprodukter? Det ser ikke ut som at det er brukt Google Translate, og det henvises til og med til Post- og Teletilsynet. Men prisene sier vel sitt...?

ray ban wayfarer - raybanwayfarer.no.com



Dette ser jo "litt" ut som Google Translate :p

Hvor lang leveringstid er det?
Elementer vil bli sendt ut 1 - 3 dager etter mottatt bestilling. Generelt kan det ta ca 2-5 virkedager for levering, avhengig av de ulike levering betyr at du velger. Vær oppmerksom på at noen bestillinger gå gjennom våre svindel forebygging avdeling. Hvis bestillingen er valgt, vil du bli varslet og din bestilling kan bli forsinket med ytterligere 3 virkedager. Vi er ikke ansvarlige for feil eller leveres adresse. Vennligst sørg for at leveringsadressen er korrekt, og leveransen.
 
Super BUMP!

Bestilte herfra nå! Med moms kom det på 500 kr mindre enn fra solglass.no. Da blir det folding Ray-Bans på både dama og meg. Håper de er fremme før de 16.03.

Da fikk jeg mail om at leveringstiden er en god del lenger enn først oppgitt. Da blir det to gaver på frøken i år, blir nok dårlig stemning om det ikke venter noen gaver til frokost.
 
Da fikk jeg mail om at leveringstiden er en god del lenger enn først oppgitt. Da blir det to gaver på frøken i år, blir nok dårlig stemning om det ikke venter noen gaver til frokost.

Gratulerer med giftemål, men litt gjerrig med ray bans som morgengave?

Også lite tips, hun blir nok glad for julepresang også, selvom du synes ray bans egentlig burde holde for en stund
 
Gratulerer med giftemål, men litt gjerrig med ray bans som morgengave?

Også lite tips, hun blir nok glad for julepresang også, selvom du synes ray bans egentlig burde holde for en stund

Fml! Ikke noe giftemål på gang her nei!
 
Noen som vet om en forhandler av Persol i Stavanger? Vet det var en butikk som hadde det før, men de sluttet visst med det.

Og om noen som kjenner til noen som selger Oliver Peoples briller i Stavanger/Norge?
Interessert i det samme selv! Så en i Sandnes like ved Vitensenteret som hadde Persol-logo på vinduet, men tok ikke turen innom, så vet ikke hvilke modeller de hadde stilt ut.
 
Fikk solbrillene levert på døra av FedEx her om dagen. Med moms havnet jeg på ca. 400 kr mindre enn hos Solglass.no. Dette var for to par Ray Ban Folding.

E7AA5C0E-C254-4684-9B60-62E3235B2947-1306-0000007F990A2F81_zps738f97aa.jpg
 
RB

Har et par RB Aviator med grønt glass og et par med brunt glass. De brune er best til kjøring,- IMHO.
Etter noen dagers venting kunne Krogh Optikk ringe og fortelle at mine grå og polariserte briller var ankommet.

Modellen heter RB8301 029/98, og har stenger av karbon.
Mener at disse er mine "best ever"!

:cool:
27d3bb21-e125-4cc0-9a76-7917dd829eec.jpg
 
Solbriller har for meg 2 funksjoner. Praktisk/komfortabel til utendørsaktiviteter er den desidert viktigste, så må jeg også ha et par til dressen.

Til det første bruksområdet har jeg nå slått meg til ro med 2 varianter til ulik bruk. Oakley Radar var mine første og brukes masse. Perkekt golfbrille som oftest brukes med G30 glass, men også med standard speilglass. Har blitt hardt brukt i 6 år, og ramma tåler juling og bruk. Glasset pusses etter bruk og er som nytt enda.
I fjor kjøpte jeg et par Oakley Jawbone som har blitt favoritten til langrenn og løping. I sterkt lys bruker jeg polariserte glass (i kledelig lilla), mens jeg i lysløype/lite lys bruker blanke fotokromatiske glass.
Imponert over hva Oakley leverer i forhold til andre levrandører av sportsbriller.

Til penere bruk fant jeg et par D&G som passet hodefasongen bra. Så da går det i disse.
2013-04-01131121_zps003a25ee.jpg


Det var mine tanker om øyevern!!
 
Snart solbrillesesong igjen, så da er det påtide å finpusse teknikken. Når man er i stand til å ta av brillene på denne måten, er man utlært.

anigif_enhanced-buzz-3407-1366915394-19.gif