Bestilte nettopp disse brillene i fra Prada, ikke all for gale pris heller.
Prada Sport PS55NS Black Sunglasses
Prada Sport PS55NS Black Sunglasses
Nå fikk jeg en vemmelig følelse gjennom kroppen. Hvordan kan jeg anbefale Gucci, Dior, Prada, Armani??? Heldigvis var det bare en link, og ikke disse merkene jeg anbefalte. Vil påpeke at du ikke quotet linken ordrett slik jeg skrev i posten (viktig)
Dette er foreløpig det eneste brilleparet jeg har igjen etter fjor sommer. Offisielle partyshades!
Men frister litt med et par skikkelig solbriller. Har tittet en del på Oliver Peoples, men i den prisklassen føler jeg virkelig at jeg burde prøve brillene før jeg evnt bestiller på nett.
Jeg er sannsynligvis naiv som i det hele tatt spør, men vi kan vel gå ut ifra at dette er kopiprodukter? Det ser ikke ut som at det er brukt Google Translate, og det henvises til og med til Post- og Teletilsynet. Men prisene sier vel sitt...?
ray ban wayfarer - raybanwayfarer.no.com
Hvor lang leveringstid er det?
Elementer vil bli sendt ut 1 - 3 dager etter mottatt bestilling. Generelt kan det ta ca 2-5 virkedager for levering, avhengig av de ulike levering betyr at du velger. Vær oppmerksom på at noen bestillinger gå gjennom våre svindel forebygging avdeling. Hvis bestillingen er valgt, vil du bli varslet og din bestilling kan bli forsinket med ytterligere 3 virkedager. Vi er ikke ansvarlige for feil eller leveres adresse. Vennligst sørg for at leveringsadressen er korrekt, og leveransen.
Super BUMP!
Bestilte herfra nå! Med moms kom det på 500 kr mindre enn fra solglass.no. Da blir det folding Ray-Bans på både dama og meg. Håper de er fremme før de 16.03.
Da fikk jeg mail om at leveringstiden er en god del lenger enn først oppgitt. Da blir det to gaver på frøken i år, blir nok dårlig stemning om det ikke venter noen gaver til frokost.
Gratulerer med giftemål, men litt gjerrig med ray bans som morgengave?
Også lite tips, hun blir nok glad for julepresang også, selvom du synes ray bans egentlig burde holde for en stund
Gratulerer med giftemål, men litt gjerrig med ray bans som morgengave?
Også lite tips, hun blir nok glad for julepresang også, selvom du synes ray bans egentlig burde holde for en stund
Interessert i det samme selv! Så en i Sandnes like ved Vitensenteret som hadde Persol-logo på vinduet, men tok ikke turen innom, så vet ikke hvilke modeller de hadde stilt ut.Noen som vet om en forhandler av Persol i Stavanger? Vet det var en butikk som hadde det før, men de sluttet visst med det.
Og om noen som kjenner til noen som selger Oliver Peoples briller i Stavanger/Norge?
Ray Ban blir for sollebrillemarkedet som Rolex er for klokkemarkedet; kommersielt, men av god kvalitet.
Hvis man vil ha noe unikt, kjøper man ikke Ray Ban (eller Rolex...)
Oliver Peoples er skikkelig nice, men er det ingen som vet om en plass hvor de selger disse i Norge?