Sort ble til hvitt...

Gratulerer med en fantastisk Daytona, min gamle. Penere brukt Daytona skal du lete lenge etter. PM når den skal selges, ok? :D

Aiaiai, denne er bare rålekker! :D

En oppgradering selv en lykkelig SD-eier som meg selv kan godta! Gratulerer så mye:)

Nydelig Daytona! Gratulerer!

Gratulerer!!:)

Grattis! Min absolutt favorittklokke for tiden:)

Gratulerer med fin stoppeklokke!

Nice!! Grattis, kos deg med den :)

Den flotteste Rolexen? I think so :) Gratulerer så mye! Og velkommen i klubben :)

Grattis med den;)

Vakkert, gratulerer!

Tusen takk alle sammen :D

Daytona med hvit skive er jo bærre lækkert........grattis

Oh lord for en klokke!! Den er bare helt nydelig. En vakker dag må den inn hos meg og...

Gratulerer så mye :)

Gratulerer med en lekker Rolex.

En slik en hadde ikke vært å forakte - gratulere kjempemasse:D

Grattis så mye med en utrolig fin Daytona, en av rolex sine fineste klokker:)

Gratulerer masse med en fantastisk flott daytona! Skjønner godt ikonstatusen denne har fått, ah for en klokke... :D

Gratulerer så mye med Daytona :D

Oi,oi......stor gratulasjon fra meg :)

Gratulerer med flott Daytona :)

Gratulerer så mye med en nydelig klokke, har siklet mye på en slik en selv!

Tusen takk alle sammen, vil veldig gjerne si "keeper". Men det er et løfte jeg tror er vanskelig og holde i denne "hobbyen" (i mangel på bedre ord). Morro er det ihvertfall. ;)

Wow, gratulerer! Den er rett og slett sexy. :cool:

Gratulerer med en fantastisk Daytona, min gamle. Penere brukt Daytona skal du lete lenge etter. PM når den skal selges, ok? :D

Gratulerer så mye! Sporty og elegant;D

Gratulerer med en flott Daytona!:D

Nydelig klokke!

Grattis!

Aiaiai, denne er bare rålekker! :D

En oppgradering selv en lykkelig SD-eier som meg selv kan godta! Gratulerer så mye:)

Tusen takk folkens :)

@Rød, skal si ifra jeg når tiden er inne ;)

@Marius M, Det var virkelig ikke et lett valg. Jeg likte veldig godt SD og jeg skal prøve og få tak i en igjen ved en senere anledning når økonomien tillater det. Det er virkelig en knallfin klokke.

Redigert av en moderator:
@Marius M, Det var virkelig ikke et lett valg. Jeg likte veldig godt SD og jeg skal prøve og få tak i en igjen ved en senere anledning når økonomien tillater det. Det er virkelig en knallfin klokke.

Kan forstå at det var et vanskelig valg! For min del er SD`en en keeper, men dette er mye på grunn av at den er fra fødselsåret mitt, og i tillegg er den knallfin som du sier :D

Du får ha lykke til med sparingen til ny SD. Du har jo en rålekker Daytona å tilbringe ventetiden med:cool:

Redigert av en moderator:
Grattis med hva som vel kommer å gå inn som "udødelig klassiker" i (ur-)historiebøkene!

Vakkert:)
Grattis

Kan forstå at det var et vanskelig valg! For min del er SD`en en keeper, men dette er mye på grunn av at den er fra fødselsåret mitt, og i tillegg er den knallfin som du sier :D

Du får ha lykke til med sparingen til ny SD. Du har jo en rålekker Daytona å tilbringe ventetiden med:cool:

Gratulerer med nydelig Daytona:)

Gratulerer så mye! ;)

Wow, vakkert! En av mine "grails"! Grattis!

Gratulerer :) kos deg masse med den.

Gratulerer med favoritt-Rolex :)

Tusen takk folkens. Denne skal nytes.. (så lenge det varer.) ;)