Nydelig Daytona! Gratulerer!
Gratulerer!!![]()
Grattis! Min absolutt favorittklokke for tiden![]()
Gratulerer med fin stoppeklokke!
Nice!! Grattis, kos deg med den![]()
Den flotteste Rolexen? I think soGratulerer så mye! Og velkommen i klubben
![]()
Grattis med den![]()
Vakkert, gratulerer!
Gratulerer!![]()
Daytona med hvit skive er jo bærre lækkert........grattis
Oh lord for en klokke!! Den er bare helt nydelig. En vakker dag må den inn hos meg og...
Gratulerer så mye![]()
Gratulerer med en lekker Rolex.
En slik en hadde ikke vært å forakte - gratulere kjempemasse![]()
Grattis så mye med en utrolig fin Daytona, en av rolex sine fineste klokker![]()
Gratulerer masse med en fantastisk flott daytona! Skjønner godt ikonstatusen denne har fått, ah for en klokke...![]()
Gratulerer så mye med Daytona![]()
Oi,oi......stor gratulasjon fra meg![]()
Gratulerer med flott Daytona![]()
Gratulerer så mye med en nydelig klokke, har siklet mye på en slik en selv!
Wow, gratulerer! Den er rett og slett sexy.![]()
Gratulerer med en fantastisk Daytona, min gamle. Penere brukt Daytona skal du lete lenge etter. PM når den skal selges, ok?![]()
Gratulerer så mye! Sporty og elegant;D
Gratulerer med en flott Daytona!![]()
Nydelig klokke!
Grattis!
Aiaiai, denne er bare rålekker!
En oppgradering selv en lykkelig SD-eier som meg selv kan godta! Gratulerer så mye![]()
@Marius M, Det var virkelig ikke et lett valg. Jeg likte veldig godt SD og jeg skal prøve og få tak i en igjen ved en senere anledning når økonomien tillater det. Det er virkelig en knallfin klokke.
Grattis med hva som vel kommer å gå inn som "udødelig klassiker" i (ur-)historiebøkene!
Vakkert
Grattis
Kan forstå at det var et vanskelig valg! For min del er SD`en en keeper, men dette er mye på grunn av at den er fra fødselsåret mitt, og i tillegg er den knallfin som du sier
Du får ha lykke til med sparingen til ny SD. Du har jo en rålekker Daytona å tilbringe ventetiden med![]()
Gratulerer med nydelig Daytona![]()
Gratulerer så mye!![]()
Wow, vakkert! En av mine "grails"! Grattis!
Gratulererkos deg masse med den.
Gratulerer med favoritt-Rolex![]()