Sort, grønn, keramisk eller stål? Innspill, takk :)

Om du har en sort fra før går du for Hulken, om ikke er det nok safest med en sort. -Og da den nye. Kvalitetsfølelsen er absolutt mye høyere enn på eldre modeller.

^^ +1

Har aldri hatt romantiske følelser for Hulken, men den begynner å bli skremmelig attraktiv.

Dette innlegget hadde vært helt feil alle andre steder enn her på Tidssonen.

Jeg er en kjedelig mann, så jeg sier sort. Med mindre du skal ha flere Suber. Og skal du ha grønn sier jeg den gamle LVen.

Det er kult med en grønn fargeklatt, men Rolex skal ikke være kul. Rolex skal være pålitelig, kjedelig ... og sort. Og helt perfekt. Men ikke kul.

(Sier mannen med to helgull Rolex. Men altså, jeg kjøpte 3 sorte Suber først ;))

Jeg liker godt forrige generasjon jef da. Men sier ikke noe på at den nye lenken er en klar oppgradering.

hehe :)
Nå er dette litt langsiktig tenkning så jeg trenger heldigvis ikke bestemme meg umiddelbart. Skal også legge mine klamme lanker over dem begge før jeg evt bestemmer meg. P.t sier vel fornuften sort, men... :)
Jeg blir selvsagt også nødt til å se hva annet som blir igjen i boksen...

Noen som klarer å hoste opp et WS av Hulken til mørk dress? Er litt spent å hvordan det vil se ut..

Her er ett :) Har dessverre ingen bedre for øyeblikket.

2011-12-24224041.jpg

Må forøvrig legge til at jeg ikke har angret et sekund på at jeg valgte en grønn en ;) Har ikke en sort sub heller, men likevel er det helt topp med grønt!

Synes den grønne er helt gyselig.

Ikke for å være stygg eller noe, men synes rett og slett den ser helt forferdelig ut. Sitter og ser på United kamp og den ligner på keeperdrakten til Lindegaard, det var en digresjon. :)

Svart vil aldri gå av moten, gå for en svart om du skal velge en klokke:)

Gammelt svart spikerstål er tingen!

Har tafsa litt på "skomannen" sin, og den falt ikke i smak. Jeg liker grønt, men ikke denne grønnfargen. For meg blir det bare feil.

Jeg liker Hulken veldig godt, men den er jo en god del mer jålete enn LN'en. Så om du skal ha den til alt stemmer jeg svart. Hulken passer bla desverre ikke så godt til mørk dress IMHO! Men jeg må si den ga et veldig godt inntrykk på armen da jeg prøvde den. Så for all del, suksess uansett hvem du velger. Skal du ha gammel type går stemmen til en 14060 med lugholes.

Artig med litt engasjement, så takk :)
Skal se på Hulken i nærmeste fremtid. Lurer litt på om maxikassen blir for "square" for meg. På noen bilder er den det, på andre ikke. Vi får se. Dette er uansett ikke en beslutning jeg må ta i det nærmeste. Mitt første år på TS lærte meg at det kan være greit å stagge impulsiviteten innimellom :)

Skjønner ikke at dette skal være så vanskelig...:confused:

Først kjøper du sort 16610. Deretter grønn 16610. Så en keramisk eller to.;):cool: