Bare jeg som synes den er litt for avlang? Synes kasseformer kræsjer litt med skiva og bezelen.
+ 1
Bare jeg som synes den er litt for avlang? Synes kasseformer kræsjer litt med skiva og bezelen.
Ser ut som samme proporsjoner som den Speedmaster.Pro...Bare jeg som synes den er litt for avlang? Synes kasseformer kræsjer litt med skiva og bezelen.
Mann må tenke at 9300 urverket har double-barrel(60-62 timer gangreserve) i sted av 1, og 3 etasjer på escapement hjul(i sted av 2) når mann vurdere størrelsen/tykkelse av et urverk. Den 9300 var skapt for en ny klokka generasjon som er mer massivt i utseende.
Omega har også følgt "trenden" med størrere klokker i siste. Det er nok ikke den samme politik Rolex brukt de siste årene og kan ikke bli sammenlignet.
Swatch-group som eier Omega jobbet også på størrere urverker som Valgranges i de siste årene.
AP og J-L er ikke i samme league som Rolex eller...
Jeg har 42mm som minimum på urkasse diameter eller jeg føler som jeg har barneklokka på meg men så noen folk som jeg syns passet perfekt en 40mm sub. Men jeg er selv 1.90m...
Følelsen er også avhengig av tykkelse på kassen som gir en extra volum eller strørrere diameter inntrykt.
Jeg liker at Omega kommer med 42--45mm urkasser: Det faller perfekt i min smak og behov.
Personlig jeg ser mer og mer kvinner bruker menn klokker...Hvem vet hvordan trenden vil gå men jeg bryr meg ikke om det.Jeg er i grunn enig i det du sier. Så jeg må ikke forstås som negativ. Også er jeg litt usikker på hvor trendene går; fler og fler merker kommer med ur under 40 mm. Selv liker jeg alt fra 34-55 mm. Jeg er 190+ og ganske svær jeg også.
Omega treffer meg godt både designmessig og at de tilbyr alt fra små ur til sværinger på 48 mm. Yummie!
Ja, haha, ulovlig å bruke på venstre handen, kronen blir karakterisert som våpenHehe, det var kronen sin, gitt
Personlig jeg ser mer og mer kvinner bruker menn klokker...Hvem vet hvordan trenden vil gå men jeg bryr meg ikke om det.
Jeg er ikke noen som er besatt av store klokker men har selv litt av alt...Fra 40mm(min eneste kondisjon er at den må bli litt tykk) til 60mm som min Russisk Zlatoust fra kaldkrigens tid.
Prøvd den PO 9300 i Bodø og først inntrykk var Whoa! Den er tykk! Men passet helt perfekt for den som har nok hår på bryst
Fortsatt, ingenting overgår den Zlatoust og hvis mann kan bruke det, mann kan bruke alle Omega
Nei, jeg skriver sån og det er den best jeg kan til nå. Er Fransk.Bruker du Google translate eller en annen form for oversetter når du skriver innleggene dine?
Nei, jeg skriver sån og det er den best jeg kan til nå. Er Fransk.
Vi kjører på med et velskrevet review av Robert-Jan Broer, moderator på WUS, og ivrig klokkeblogger
Håper virkelig noen på sonen skaffer seg en slik!
OMEGA Speedmaster Co-Axial Chronograph Caliber 9300 - My Personal Favorite Of 2011