Ikke dokumentert service = ikke utført service
Ja, det er en fornuftig holdning. Uret får i det minste service nå. Og jeg skal ta vare på dokumentasjonen selv om jeg på ingen måte planlegger å flippe det i den nærmeste fremtid.
Ikke dokumentert service = ikke utført service
Ja den er inne til service. Kun det som er betegnet som ordinær service. Og ja, jeg burde nok valgt en annen urmaker til oppdraget, men det får bli en lærepenge. Vi får se hvor happy jeg er når den omsider kommer tilbake fra Sveits.Sprøtt. Ta service på det mest nødvendige, og gjerne ikke hos Bjerke, kanskje. Med mindre klokken du sitter på er en slags uoppdaget kommende vintagejuvel, noe som man selvfølgelig ikke kan vite, men som virker lite sannsynlig, kan du jo kanskje bare selge den og kjøpe noe splitter nytt (noe sikkert Bjerke hadde likt!) Selvfølgelig dersom du skulle mene at det var nødvendig med ny kasse... haha.
Og det er på ingen måte noen vintagejuvel. En ganske ordinær 14060 fra 90 tallet, i daglig ordinær bruk. Men selvfølgelig for meg uret over alle mine andre urSprøtt. Ta service på det mest nødvendige, og gjerne ikke hos Bjerke, kanskje. Med mindre klokken du sitter på er en slags uoppdaget kommende vintagejuvel, noe som man selvfølgelig ikke kan vite, men som virker lite sannsynlig, kan du jo kanskje bare selge den og kjøpe noe splitter nytt (noe sikkert Bjerke hadde likt!) Selvfølgelig dersom du skulle mene at det var nødvendig med ny kasse... haha.