Er dette den neste til å dras ned i møkka og vanæres ?
Da håper jeg det skjer fort, for jeg er nemlig på nippet til å erverve meg en Reverso i disse dager. Hvis dette blir en realitet så slipper jeg det.
Da håper jeg det skjer fort, for jeg er nemlig på nippet til å erverve meg en Reverso i disse dager. Hvis dette blir en realitet så slipper jeg det.
Skal de ødelegge alle merkene sine?
Bare vent til du får se hva Rolex har brygget på......,,Kanskje like greit å holde seg til Rolex. De ville aldri besudlet merkevaren sin på den måten. Så kan man mene hva man vil om Rolex, men litt integritet ovenfor egne produkter har de.
Jeg hadde egentlig tenkt til å forlate denne tråden, men jeg synes det er så trist.
Jeg er stygt redd for at vi ikke har sett det siste av dette hærverket.
Hvis Rolex begynner med noe sånt piss så bytter jeg hobby til frimerkerBare vent til du får se hva Rolex har brygget på......,,
Nei, så da er det fortsatt håp for en Reverso.JLC er vel ikke engang et Swatch Group-merke.
Hvis Rolex begynner med noe sånt piss så bytter jeg hobby til frimerker
Du har et poeng der, fikk litt samme viben av tyggis-OP'en. Men allikevel så føler jeg disse er forbeholdt et meget spesielt klientell. Typ Saudi og California. Pluss at håndverk og materialer legger dette i en litt annen divisjon enn plastsøppel. De skal i det minste ha for at de lagde noe ganske radikalt til å komme fra den kanten med en fortsatt eksklusivitet og kvalitet.Jeg mistet ærlig talt litt trua når de lanserte en Day-Date som verken viser day eller date..
Say what? Hva har jeg misset her?Jeg mistet ærlig talt litt trua når de lanserte en Day-Date som verken viser day eller date..
Say what? Hva har jeg misset her?
Vulgært deilig, en skikkelig "jeg har alt for mye penger, og bryr meg ikke om hva alle andre synes"-klokke Stiller neste i samme klasse som denne; har du lyst (og råd) er det bare å kjøre på :