http://www.tidssonen.no/2015/11/introduserer-tag-heuer-connected/
Hva syns dere om den nye TH Connected?
Blasfemi, helligbrøde, helvetesmaskin
Veldig enig egentlig, men konseptet med bytte i et mekanisk ur etter et par år gjorde jo faktisk at dette var noe man kunne vurdert. Gjenstår vel å se om vi får den muligheten her til lands.Ca.15000,- for noe som er utdatert om 2-3 år frister ikke noe særlig. Nei gi meg en slank liten modul jeg kan feste på natoreim ved siden av klokken så skal jeg vurdere
Jeg har ikke klart å kvitte meg helt med min mørke fortid og nyter både min G-shock og min Garmin Fenix2 i smyg (når jeg ikke legger ut bilder på nett). Etter å ha lest et par artikler, tenkte jeg at dette var jo en ganske fin og kanskje til og med den fineste smartklokken for de som liker slik, men så så jeg dette bildet på Hodinkee sin instagramkonto:
Haraaaaaaam!
Les artikkelen Hele urskiven er en skjerm Og klokken kjører Android Wear!Meget mulig jeg vet for lite om smartklokker da jeg ikke har hatt noen og ikke har noen ønsker om å kjøpe en. Joda carrera har jo ett greit design Men tror nok Apple vil vinne smartklokke duellen. Skjerm hører litt med til en kombinert klokke/tlf synes jeg... Personlig synes jeg skritt teller og kalorimåler er for lite for prisen av å lade hver 20nde time. Og atpåtill gå glipp av følelsen av å bære ett mekanisk ur. Bare min oppfatning.